NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Gratulerer til Helge Elvheim som årets hjemmebrygger 2012  :skitbra:

Gratulerer til oss med 2. plass totalt  :biersmile:
 
Gratulerer til alle som presset seg opp i finalen, skål i bokkøl (selvgjort selvsagt, eiketerning skal tilsettes i glasset mot slutten)! :biersmile:!!
Spesielt artig med såpass mange representanter fra Trøndelag!  :skitbra:
 
Takk til alle som gjorde denne dagen til en fest!!
Reiser lykkelig hjem med nytt fat men ikke minst. Svært glad over å ha truffet så mange utrolig trivelige mennesker. Dette var en høydare!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk til styret i norbrygg som har gjort en formidabel innsats og til alle bryggere som har bydd på seg og sitt..... En fantastisk kveld
 
Grattis med 9-liter. Flott at så mange stiller med gratis øl til arangementet. Hva ble resultatatet av PF?
 
Må bare takke for en fantastisk kveld. Utrulig høy kvalitet på publikumsfavorittene. nok en hilsen til arrangørene som ordner til denne festen for oss hjemmebryggere :skitbra: Gratulerer til vinnerene av pf og flaske
 
Da var årets NM over! En bragd av stort format for alle involverte, være det dommerkomitéen, de opptil 20 hjelpere på stedet, alle deltakere i både PF, flaske- og etikettkonken, de mer en 30 forrundedommere, finaledommerne, sponsorene eller oppmøtte.

Det var høyt under taket på alle måter, mye bedre plass enn tidligere, og god stemning hele veien fra rigging kl 13 til ærbødigst forlot lokalene akkurat kl 01. NRK Østlandssendingen gikk tom for videoteip knapt halvveis i seansen, ølet var topp, og det var også stemningen under hele kvelden og særlig premieutdelingen. Bortsett fra noen 42-sekunders pauser samt enkelte kortvarige lyd- og lysutfordringer (takk, Bjørn Magne!) gikk det meste som smurt. Vaktene hadde lite å gjøre, og sånn skal det være.

Noen av oss sees igjen om (nokså skarve) 6 timer for å få unna det siste. Takk for i kveld!!
 
Takk til deg Eduard, alle i styret og arrangementskomiteen, det er et stort arrangement dere har gjennomført, masse timers arbeide ligger bak. For meg som deltaker har alt fungert meget bra - fra påmelding til resultatservice  :skitbra:
Gratulerer også til alle vinnere, her er det også mange som har lagt ned mange timers jobb for å lage godt øl  :amen:
 
Takk til alle hjemmebryggere og Norbrygg som fikk gårsdagens arrangement til å bli en skikkelig fest. Det er jo kun trivelige folk blandt oss! Fantastisk å gå rundt x-100 folk som bare går og gliser! ;D

Gratulerer til alle som vant! Feiringen til dr. Klems når de vant PF kommer jeg ikke til å glemme på lenge!  :amen:
 
Jeg har en haug med bilder. Er det noe smart sted jeg kan laste det opp slik at de som ønsker her inne kan se?

Edit: Glem det. Så mappen med bilder nå. Skal laste opp noen der.
 
Tilbake
Topp