NØ sin Imperial Brown Ale

Oddvar Demmo

Norbrygg-medlem
Noen som hadde oppskriften på denne Alen, den var jammen god den så har lyst til å brygge den.
Må jo stå på nå for å få opp igjen lageret. :)

Håpet å få noe oppimot NØ sin, avandre kjendte duger Erlann Eldorsen si BA, av ukjendte er det mange i Beer Tool sin database så da blir det en American BA hvis jeg ikke får NØ sin.

Sender du en mail til Nøgne er jeg ganske sikker på at du får svar tilbake med oppskrift. De har vært ekstremt hjelpsomme og villige til å dele oppskrifter de gangene jeg har vært i kontakt med de.

Rutof skrev:
Hans Einar skrev:
Du kan søke forumet etter Halvor IBA, er vel ikke NØ  sin, men Halvor er noe av det beste jeg har smakt.

Helt ulikt.

Gode øl begge to. Men veldi ulike

Har berre smakt NØ sin og den fall godt i smak. Sødmen var nesten litt for overveldande, men vart likevel nesten heilt perfekt balansert mot humlen. Eg ser jo at forskjellen mellom desse to øla mykje knyter seg til at ABCs Halvor IBA har mykje meir seine humletilsettingar. Men korleis vil du / andre seie at forskjellene er?

FrodeSy skrev:
Rutof skrev:
Hans Einar skrev:
Du kan søke forumet etter Halvor IBA, er vel ikke NØ  sin, men Halvor er noe av det beste jeg har smakt.

Helt ulikt.

Gode øl begge to. Men veldi ulike

Har berre smakt NØ sin og den fall godt i smak. Sødmen var nesten litt for overveldande, men vart likevel nesten heilt perfekt balansert mot humlen. Eg ser jo at forskjellen mellom desse to øla mykje knyter seg til at ABCs Halvor IBA har mykje meir seine humletilsettingar. Men korleis vil du / andre seie at forskjellene er?

Halvor er en india Brown ale og nøgne er en imperial.

Rutof skrev:
Halvor er en india Brown ale og nøgne er en imperial.

Det forstår eg, men eg uttrykte meg nok litt lite presist. Eg tenkte på korleis smaken på dei to øla varierer frå eine til andre. T.d. om den eine er søtare enn den andre, har for mykje bitterheit (forskjellen er vel 36 IBU på NØ IBA kontra 60 IBU på Halvor IBA) etc.

Eg sjølv er meir glad i brown ale utan for mykje sitrus-/amerikansk humle. Slik sett hadde NØ IBA vore bra. Samstundes har eg alle ingrediensar tilgjengeleg for brygging av Halvor IBA. Så eg er vel eigentleg på jakt etter argument for kvifor eg bør brygge den eine framfor den andre  :jaha:

Fikk et hyggelig svar fra NØ. Uten at jeg vet  noe om disse humle så bruker de Aurora og Bobek. til 35 IBU.
Blir nok brygget senere på sommeren.

Tilbake
Topp