• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Noen som har lyst til å kvitte seg med flasker i stavanger området?

Hei. Skulle gjerne hatt flere flasker men synes at bryggselv sine er litt i overkant dyre. Noen som har lyst til å bli kvitt noen flasker? Kan betale noen Kr men er fattig student :)
 
Hei. Skulle gjerne hatt flere flasker men synes at bryggselv sine er litt i overkant dyre. Noen som har lyst til å bli kvitt noen flasker? Kan betale noen Kr men er fattig student :)
Det kan tenkes at jeg har endel poser med uvaskede, mesteparten med etikett og forskjellige flasker som kan gis bort til en student, eller som kan kompensere med en smaksprøve eller så (ikke et must). Er det av interesse så si i fra. Har kanskje rundt 100 flasker eller så...
Bor og oppbevarer flaskene i Stavanger.
 
Sist redigert:
Vi skal kvitte oss med noen kasser med bjørnunger. Flaskene er rene, uten etikett osv. De kan bli dine mot erstatning av panten (16 kr per kasse pluss 1 kr per flaske = 40 kr for en kasse med 24 flasker).
 
Ser ut som du har ordnet deg. Dersom du trenger mer har jeg litt flasker med etikett og i div former som jeg ikke gidde rå gjøre med. Alle er skyllet etter bruk.

Send PM om det er av int., så kan jeg sjekke litt nærmere hva jeg har.

EDIT: Så @Ekornskurken hadde enda mer enn meg :)
 
Hei! Ville bare takke alle sammen for hjelpen med flaskene. De fleste var rene og vasket og uten etikett! Fantastisk hjelp folkens. Jeg fikk samlet inn ca 300 flasker til slutt. Brygget og flasket 5 batcher til nå sammen med onkelen min. Tenkte jeg skulle lage en 3. Batch til meg selv i dag.

Er desverre gått tom for flasker igjen da :)

Håpet er at onkelen min og familien hans drikker opp masse nå over jul og nyttår. :D
 
Tilbake
Topp