jikvig skrev:Kan love en smak av Rough Snuff til hjemmebryggerne som er på standen til Norbrygg.
Er selv opptatt med egen stand, men kommer innom med noe godt til de frivillige på Norbryggstanden!
Riis'en skrev:Kjempe suksess som vanlig når hjemmebryggere møtes for å brygge og drikke.
Tusen takk til alle som var med og en spessielt stor takk til Bård som var med fra start til slutt!
Hvis noen har bilder så legg de gjerne ut her.
Andreas
Beklager at det ikke kom en flaske deres vei, hadde den kun med på dag 2.Bård skrev:jikvig skrev:Kan love en smak av Rough Snuff til hjemmebryggerne som er på standen til Norbrygg.
Er selv opptatt med egen stand, men kommer innom med noe godt til de frivillige på Norbryggstanden!
Hmm.. kan ikke huske den, men det er da også veldig mye jeg ikke husker fra i går ;D
Bård skrev:Første brygg, en slags amber/red ale (hmm Rolff??) Og målt til 1050 i dag. Dog må det sies at jeg pitcha en pose irish ale II i den vørteren i går, så de som vil regne på det, værsågod.
Rolf skrev:Bård skrev:Første brygg, en slags amber/red ale (hmm Rolff??) Og målt til 1050 i dag. Dog må det sies at jeg pitcha en pose irish ale II i den vørteren i går, så de som vil regne på det, værsågod.
Mmmm.. noe sånt ja. Med et hint av østens mystikk og lokal flora. 1063/1064 eller så på lørdag mener jeg.
En smak hadde vært morsomt, for å se hva ting laget under slike forhold og på en såpass lettbeint måte faktisk smaker.