Skal prøve å få etbl.2011 litt mere tydelig. Sender logo til bryggeland til mandag. "baren" bygger vi om en uke eller 3? Du får si fra når du har tid knut.
Hvis noen har et skap som skal skrotes, SKRIK ut. Letter arbeidet vårt betraktelig. Jeg har ordent med rør. Se egen tråd: http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,8814.0.html :ilike:
Skal si det skjer ting her. Litt mye å gjøre i et par måneder og så er det fest på forumet under veis
Logoen ser jo helt konge ut! Bestiller gjerne en sånn T-shirt og pin (Er forresten enig at Etbl: 2011 kan være litt mer synlig kanskje. Hvis den ikke er i trykken allerede altså!) Men igjen knall logo!
Logoen jeg la ut her, har jeg skalert ned, så etbl tekst vil syns bedre på t-skjorte. Bryggeland skal trykke for oss med dems logo på rygg og kansje arm. Prater med bryggeland i morra, da han er tilbake fra ferie.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.