Fredda skrev:Genialt! De har det på tema også ja Jeg sjekket websidene, men fant ikke noe der. De har vel ikke alle produktene ute på web.
Har de den i rustfrittstål? Eller er det noe annet man kan bruke uten å være redd for usmak eller forgiftning?
Er vel også også BSP standard på gjenger når det selges på Biltema? Men slik jeg har forstått så går BSP og NPT fint sammen når det er 1/2".
Fredda skrev:Takk for tips Leste et annet sted på forumet her at BSP til NTP ikke skulle være noe problem så lenge man ikke opererte under høyt trykk.
Men har uansett bestilt alt jeg skal bruke i NTP da jeg ville være 100% sikker på at alt passer sammen Men du oppklarte muligens noe annet jeg har grublet på, jeg trenger ikke bruke noe gjengeteip? Hvis NTP er konstruert for å tette i gjengefelte? Da slipper jeg å tenkte på teip som er godkjent for næringsmiddel.
Per Inge skrev:Når vi får inn de nye pumpene så kommer vil også til å ha nye kraner i rustfritt stål som passer i hullet på BB30/60. Disse kranene vil ha 1/2 gjenger slik at det skal være enkelt å koble på det en vil av slanger, etc.
Jeg vet ikke pris ennå, men de kommer til å være rimelige.
Willyen skrev:Når forventer en att de kommer i butikk ?Per Inge skrev:Når vi får inn de nye pumpene så kommer vil også til å ha nye kraner i rustfritt stål som passer i hullet på BB30/60. Disse kranene vil ha 1/2 gjenger slik at det skal være enkelt å koble på det en vil av slanger, etc.
Jeg vet ikke pris ennå, men de kommer til å være rimelige.