Det er feil deler rett og slett.Ja, her er det for mye deler som normalt ikke trenges.
Det er feil deler rett og slett.Ja, her er det for mye deler som normalt ikke trenges.
Det er feil deler rett og slett.
https://www.morebeer.com/products/stainless-weldless-ball-valve.html
Her ser du hvordan den skal se ut. Jeg har flere slike, og har pakning på utsiden av kjelen.
prøv å gjør det som på mitt bilde. Dvs ta vekk alt av skiver og o-ringer. Bruke en trang flat pakning i stedet. Det funker bra for meg. Hadde samme problem.Jeg kjøpte nylig denne, som jeg monterte i dag. Boringa gikk fint og hullet ble uten grad. Forresten mye enklere enn jeg frykta =) Tok meg fem minutter med et godt stegbor som jeg jevnligg dyppa i motorolje.
Uansett. Jeg satte på krana med håndmakt og la merke til at jeg fint klarer å dra den så hardt til at O-ringen tyter ut på sidene av skiva. Jeg dro den altså ikke på langt nær så hardt til som jeg kunne fått den, siden O-ringen da ikke ville hatt noen funksjon...
Etter montering fylte jeg kjelen med vann og tenkte jeg skulle brygge en egenkomponert Saison dersom alt så bra ut. Men det gjorde det ikke. Det drypper ganske betydelig på framsiden av skiva på utsiden.
Er det noe som er feil? Mangler jeg noe?
Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3
Bilde 4
Pakningen bør være på insiden, og kansje og på utsiden.Og du kan ikke trekke til med fingrene... Tønna er rund, der er ikke kragen til krana. Trekk til med en fastnøkkel så blir det nok tett vil jeg tro
Har du hatt de bitene der hele tiden?