...det kan jo hende at noen skal selge sin. Statistisk sett er det vel ikke mange av disse på bruktmarkedet, men når har jeg meldt min interesse i hvertfall ;-)
...det kan jo hende at noen skal selge sin. Statistisk sett er det vel ikke mange av disse på bruktmarkedet, men når har jeg meldt min interesse i hvertfall ;-)
Jeg har to stk inkl to veggfester og ent stk gulvstativ, brukt på 5 og 7 brygg eller noe slikt. Vurderer oppgradering, hva kunne du tenkt deg å betale?
Forsåvidt grei pris men vil nok selge samlet hvis det skal være aktuelt. Fant ut ganske raskt at gulvstativ og løftestropp var nødvendig, i annet fall må du nesten ha tanken fast montert høyt nok til tapping, og bruke pumpe for å fylle den.
Ooof... Nådige og Kjærlige Formann Kim il Kone rynker litt på nesa av hoppet fra 700 til 1800 her. Jeg tenger egentlig bare én, men jobber med å få med en bryggekompis til å kjøpe nummer to. Avventer litt, så kommer jeg tilbake innen en dag eller to!
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.