• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ø.K. Fastferment gjæringstank.

...det kan jo hende at noen skal selge sin. Statistisk sett er det vel ikke mange av disse på bruktmarkedet, men når har jeg meldt min interesse i hvertfall ;-)
 
...det kan jo hende at noen skal selge sin. Statistisk sett er det vel ikke mange av disse på bruktmarkedet, men når har jeg meldt min interesse i hvertfall ;-)

Jeg har to stk inkl to veggfester og ent stk gulvstativ, brukt på 5 og 7 brygg eller noe slikt. Vurderer oppgradering, hva kunne du tenkt deg å betale?
 
Forsåvidt grei pris men vil nok selge samlet hvis det skal være aktuelt. Fant ut ganske raskt at gulvstativ og løftestropp var nødvendig, i annet fall må du nesten ha tanken fast montert høyt nok til tapping, og bruke pumpe for å fylle den.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ooof... Nådige og Kjærlige Formann Kim il Kone rynker litt på nesa av hoppet fra 700 til 1800 her. Jeg tenger egentlig bare én, men jobber med å få med en bryggekompis til å kjøpe nummer to. Avventer litt, så kommer jeg tilbake innen en dag eller to!
 
Fekkit. Jeg tar begge! :) Får bare bygge ut gjærkammeret. Har ferie i tre uker og kan hente whenever, med mindre du skal nedover forbi Moss en dag?
 
Tilbake
Topp