• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ø.k. fliptop flasker

Ønsker å kjøpe fliptop/patentkork/swingtop flasker. Alle størrelser er av interesse.

Bor i Trondheim, så en fordel om flaskene er i nærheten. Alternativt er jeg ganske ofte i Oslo.


Dersom ønskelig, kan vi også ta en byttedeal mot Nøgne Ø flasker uten etikett.
 
Vet det, men tenkte dersom noen hadde noe liggende.

Ikke alle som liker slike flasker..
I stedet kunne foretrukket 1:3 bytteforhold mot etikettløse nøgne ø flasker eller en neve kroner.

Jeg liker dem.. blitt standarden her i huset :)
 
Jeg har noen patentkork-flasker, kunne godt tenkt meg å bytte de mot nøgne ø 0,5L flasker om det var 1:3 bytteforhold. Har vel 20-25-30 slike flasker hvor noen er 0,75 mens de fleste er 0,5. Jeg og flaskene holder til i Oslo. Flaskene er blitt spart opp ettersom jeg har kjøpt de med innhold, de er skyllt og etikettfrie.
 
Logistikkmessig kan det bli kinkig å frakte ned 60-75-90 etikettløse N.Ø flasker. Jeg kjører til Oslo i jula, men med kjerring og tre unger i bilen så tror jeg ikke det er plass..
Om det ikke lar seg gjøre å finne en annen løsning, så kan det kanskje være aktuelt med penger for de flaskene?
 
Vil nok heller beholde flaskene framfor å selge dem :/ Det var bare et godt tilbud med 3 nøgene ø flasker i bytte per flipptop
 
Tilbake
Topp