• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ØK: Flasker i alle størrelser til 50årslag

Hei

Har gått tom for flasker, men fortsatt 2x25 liter som må flaskes. Jeg har egentlig nok flasker "til vanlig drift", men brygger nå til min mors 50årslag og dermed et større behov for flasker en vanlig. Ønsker derfor å kjøpe ca 100 stk 0,5 liters flasker eller 150 stk 0,33 liters flasker hvis noen har til salgs for en OK pris.
Hvis noen eventuelt har tenkt å donere bort noen flasker i nærmeste fremtid og synes det er greit at de tar et pit-stop hos meg til 5. september (dato for bursdagsfeiringen) så ville jo det selvfølgelig vært å foretrekke, og opprinnelig donor vil i så fall bli kreditert når flaskene gis videre.

Jeg holder til i Holter, Akershus, men har nok mulighet til å reise er lite stykke.
 
Stikk på butikkene i nærområdet og kjøp 0.33 panteflasker, stor jobb, men clausthaler, munkholm, tuborg, borg etiketter osv er rå enkle å få av. 40,- pr 24 x 0.33 flasker + kasse. Enkel buisness.
 
Nødløsning om du har det travelt med å fikse iallefall. Må jo antagelig uansett vaskes det du får tak i. Jeg får ca 2 og 1/2 kasse med 0.33 inn i steike ovnen om du desinfiserer ved å rense flaskene visuellt rene og steke de på varmluft 160 grader i en time med noen dråper vann igjen inne i flaskene + alufolie på tutene. :) funker fjell her iallefall. Rene til folie fjernes.
 
Jeg har en hel sekk med flakser jeg kan gi bort, noen med etikett andre uten. Hovedsakelig type Tyske flasker. Jeg Holder til på Tøyen
 
Hei og takk for tilbud om donasjoner både her og på PM! :) Før jeg så det slo jeg til på åpningstilbud hos bryggselv for litt over 4 kr flasken. Men setter stor pris på hvor rause forum brukerne her er!
 
Tilbake
Topp