• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ØK: Speidelpumpe

gle1

Norbrygg-medlem
Er på jakt etter ei speidelpumpe med regulator. Skal ikke brukes i en speidel. Er det noen som har en liggende?
 
Bare et tips: Jeg kjøpte denne (den store varianten), og syntes den gikk ujevnt. Det ble skummelt, og med katastrofalt resultat, da jeg skulle bruke den i et RIMS-oppsett, fordi temperaturkalibreringen krever jevn flow. Den sluttet forøvrig å fungere etter et par ganger, og jeg leverte den tilbake - så det er jo mulig at det var problemet, og ikke pumpen i seg selv. Men jeg har sett at andre her inne har erfart ujevn gange på den.
 
Bare et tips: Jeg kjøpte denne (den store varianten), og syntes den gikk ujevnt. Det ble skummelt, og med katastrofalt resultat, da jeg skulle bruke den i et RIMS-oppsett, fordi temperaturkalibreringen krever jevn flow. Den sluttet forøvrig å fungere etter et par ganger, og jeg leverte den tilbake - så det er jo mulig at det var problemet, og ikke pumpen i seg selv. Men jeg har sett at andre her inne har erfart ujevn gange på den.
Det var jeg ikke klar over. Skal ha det i tankegangen.
 
Bare et tips: Jeg kjøpte denne (den store varianten), og syntes den gikk ujevnt. Det ble skummelt, og med katastrofalt resultat, da jeg skulle bruke den i et RIMS-oppsett, fordi temperaturkalibreringen krever jevn flow. Den sluttet forøvrig å fungere etter et par ganger, og jeg leverte den tilbake - så det er jo mulig at det var problemet, og ikke pumpen i seg selv. Men jeg har sett at andre her inne har erfart ujevn gange på den.
Bryggmaker skriver jo på siden sin at den store pumpen ikke egner seg for pumping av vørter med humle i.
 
På dei åra eg har levert desse pumpene så har det vore nokre få eksempel på at pumpene har hatt ujevn gange - dvs. oftast skildra som at dei går av/på. Som oftast har eg ikkje greidd å gjenskapa dette når eg har fått pumpene i retur til meg - men eg har også sett det er slik i eit par tilfelle. Heilt kvifor veit eg ikkje men eg reknar med at det kan ha vore luftproblem - pumpene kan få ujevn gange om det er luft i pumpehuset. Pumpa går av/på - det verkar som om den ikkje startar. Eg tippar dette er fordi det er sensorar som måler farten på impeller og om den går for fort så er det ingenting å pumpa og då stoppar pumpa motoren og startar igjen.

Pumpene er laga for å kjøra kontinuerleg 24 timar i døgnet, dag etter dag, veke etter veke med å sirkulera varmt vatn frå VVB til tappepunkta i eit hus slik at det alltid er varmt vatn straks når ein opnar kranen - så dei bør vera driftssikre.

Pumpene har fartsregulator og den er på nyare modellar delt inn i 0 = av, (trinnlaust) 1-6 = farten og så er det eit trinn 7 som medfører at pumpa automatisk startar eit luftfjerningsprogram (og då vil pumpa gå av/på i 10 minutt). Det heldt å vera rett innom 7-talet når ein bruker regulatoren - så vil ein starta dette luftfjerningsprogrammet som tar 10 minutt. Personleg synes eg det er greiast å fjerna lufta "for hand" ved å halda pumpa slik at utløpet peikar opp og så slår eg den av og på gjentatte gonger slik at luft i pumpehuset får gå OPP og ut av utløpsslangen.

Den største pumpa har impeller som er håplaus når det er humlerestar i omløp men det fins dei som har brukt filter a la det som er brukt i The Electric Brewery og seier at det funkar greit.
 
Tilbake
Topp