1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Ølfestivalen Steinkjer 21.10 - hjemmbryggerkonkurranse

En tråd i 'Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter' startet av toresuul, 13 Jul 2017.

1. toresuul

toresuul
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ølfestivalen i Stod/Steinkjer ble første gang arrangert i fjor. Tatt i betraktning første året ble dette en suksess med over 300 i publikum, og ca. 15 deltakere i hjemmebryggekonkurransen.

Årets festival OG hjemmebryggekonkurranse er 21.oktober, nærmer informasjon kommer om ikke lenge.
    Se her :

https://www.facebook.com/Olfestivalen/ eller www.olfestivalen.no ( ikke lansert ennå)

LancerEvo liker dette.
  2. arnemh

arnemh
    Expand Collapse
    Registrert bruker

3. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg må atter en gang spørre (ikke atter en gang til dere, men generelt til konkurranser). Er flaskekonkurransen åpen for folk i hele landet?

4. arnemh

arnemh
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ingen restriksjoner rundt hvem som får delta

Miguel liker dette.
  5. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Denne siden, som er om flaskekonkurransen: http://norbrygg.no/begivenhet/hjemmebryggerkonkurransen-stod-2017/

Jeg finner ikke info om hvor og siste frist for når det skal leveres inn, og kan man brygge hva som helst?

De detaljene jeg spør om er kanskje ikke avklart enda?

6. arnemh

arnemh
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hvis du sjekker den linken jeg delte i går står det hvor, når osv. Alle klasser vil bli bedømt, å det er en "best of show" konkurranse. Det er ikke en Norbrygg-konkurranse, men vi har vært behjelpelig med å organisere og stiller med dommere.

7. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Seff, den så jeg jo sist, takk igjen. Er bare litt forvirrende når samme info (som ikke er helt det samme likevel) blir delt i flere kanaler.

8. arnemh

arnemh
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det har nok mye med at man ønsker å få ut informasjon om en konkurranse/event så fort som mulig slik at folk skal sette av dato og kunne begynne å forberede seg. Å så blir detaljer spikret senere i løpet, uten at tidligere poster og div blir oppdaterte og forandret. Hjemmesiden til arrangementet skal derimot være ganske så oppdatert

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. LancerEvo

LancerEvo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei. Har endret denne siden på Norbrygg så den linker til ølfestivalen så all informasjon blir lik :)

Del denne siden