De eier vel flere bryggerier, både i EU og utenfor, som da kan brygge britiske øl-merker på lisens...Forøvrig er det interessant at det kommer et sånt kjøp akkurat nå - mens det er så uavklart hvordan Storbritannias forhold til resten av verden kommer til å se ut.
De eier vel flere bryggerier, både i EU og utenfor, som da kan brygge britiske øl-merker på lisens...
Legg merke til at jeg skrev at de kan brygge britiske øl-merker, ikke at de kan brygge britisk ølSelvfølgelig - jeg har litt for lett for å tenke at London Pride og 1845 osv. bare kan brygges i et sotete mursteinsbygg i tåkefylte London.
Der ser man hva som skjer når man går over til små flasker
Kjempesmell for Nøgne Ø: – Vi har lært oss en lekse
Vi gikk over fra halvliterflasker til 0,33 liter. Det skulle vi ikke gjort. Der ligger mye av forklaringen. Det ble et ramaskrik og en dyrekjøpt erfaring. Derfor snur vi nå og gjeninnfører halvliterflaskene – til stor jubel fra tilhengerne. Vi gjorde det først på Vinmonopolet i desember og fikk da umiddelbart en pen vekst. Nå gjør vi det samme i dagligvarehandelen samtidig som vi halverer sortimentet der, noe vi samlet tror vil føre til salgsvekst, sier Øverland.
Almisse til Nøgne ØBak betalingsmur. Hva skjedde?
Kosta bare 1,- kr for en måned, så de fikk ikke så mye av meg
Pant!Kosta bare 1,- kr for en måned, så de fikk ikke så mye av meg