Om øl i mediene

En salig blanding av hobbyprosjekter med varierende ambisjonsnivå og bedriftsøkonomiske krav,
gårds-/restaurantbryggerier og rene kommersielle satsinger.
Fort å kaste seg på bølgen uten at man har tilstrekkelig kunnskap om markedene.
Noen kommer helt sikkert til å svi fingrene sine før markedet er kommet i balanse.
Kanskje det tar etpar-tre år til?

Uansett ønsker jeg alle lykke til!
 
Nei, Reitan er vel ikke grisk, han er bare økonomisk. Det samme er Mack som forsøker å kjøpe markedsandeler. Endelig kan kundene få Mack IPA over hele landet.
Mange små bryggeri vil kjempe forgjeves mot disse markedskreftene.
 
Pressemelding fra Hansa Borg.

Kred til Hansa Borg for stadig å satse på nye produkter. Selv om produktene i Hansa Spesial-serien ikke lever helt opp til standardene hos ølnerdene, bidrar de stadig til å utvide horisonten for pilsdrikkerne, samtidig som det gir oss mer smakfulle og tilgjengelige øl til "mengdedrikking".
 
Den der Hansa Spesial White "Session" IPA med belgisk gjær og Cascade, Chinook, Citra og Crystal ser jeg faktisk frem til
 
Den der Hansa Spesial White "Session" IPA med belgisk gjær og Cascade, Chinook, Citra og Crystal ser jeg faktisk frem til

Prøvde den i går. Ikke videre imponert. Virket som et kompromiss mellom hveteølen og IPA'n deres, uten å treffe noen av basene. Ville heller kjøpe en av de to andre hver for seg enn å kjøpe to av denne. Helt drikkelig altså, bare mjæh.
 
Tilbake
Topp