• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønsker å bytte 19-liters Cornelius i 12 eller helst 9-liters.

Har 2 stk 19-liters Corneliusfat som jeg ønsker bytte i mindre størrelse. Aller helst 9-liter, men bytter gjerne i 12 også. Begge fatene er i god stand, og jeg forventer det samme av de som det byttes til. Henter gjerne, så fremt du ikke holder til for langt unna Jessheim. Alternativt kan vi jo møtes et sted.
 
Brukte 9 og 12 liters i grei stand er veldig vanskelig å finne brukt, eg prøvde ei stund men måtte gi opp å kjøpe nye
 
Mitt andre forsøk også. Gir det litt tid, så får vi se. Har fått en hyggelig forespørsel på en 9-liter og får tro det ordner seg med det ene i hvert fall. :)
 
Hei. Har 2 12 liters fat jeg gjerne bytter i 19 liter. Har akkurat kjøpt dem brukt, men de ser ut til å være i god stand. Bor i Skien, men skal til Oslo 13/7 og kan treffes da hvis det fortsatt er aktuelt.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
 
Jeg er usikker på om jeg er hjemme fra ferie da, men jeg kan jo oppdatere deg om så er tilfellet? Har kun et fat igjen, da jeg har fått byttet det ene i en 9-liter.
 
Har skjært seg noen ganger det her, men har ett fortsatt ett 12 liter å bytte hvis du fortsatt er interressert. Skal forbi Oslo i morgen mellom 16:00 og 17:00.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Tilbake
Topp