Ooh, yes

Vært medlem her i 3 år, og min første post er en lykkerus :)

Min 20 liter speidel kom i dag med posten, etter bare 16 dager bestilling.. hadde ikke ventet den før slutten av mnd. Jeg ser med _litt_ skepsis på dette kolschsettet som fulgte med 'startpakken', men prøves skal det. Blir 'hjemmekontor' i morgen tror jeg, har noen avspaseringstimer og tror det er fordel at frue og barn er på jobb og skole. Fordi jeg lovet jo å brygge i garage, men vaskerommet har perfekt oppsett :/

Forige helg kom jeg tilfeldigvis over et 1.40 kjøleskap (uten fryser) helt gratis, som nå står å lufter seg på kontor/hobbyrommet mitt. Undergjæret juleøl i år, og ølleskap når det ikke er noe til gjæring.

De beste bursdagsgavene ordner man selv :D
 
Gratulerer. Har selv akkurat kommet igang med Braumeister kjelen og skal straks tappe Kølnern på fat. Ser bra ut og har gått bra ned i vekt
 
:) Kølneren står i kjøleskapet jeg fikk, rakk akkurat sprengestille en utc 200 fra bryggeland, kom i dag (og Kølneren ble brygga å går). Jeg _tror_ jeg hadde litt for mye skyllevann. Gjærlåsen plopper fint (digger speidelvarianten forvrig.. av gjærlås altså). Skal til Trondheim på jobbtur neste uke, tar med bil og henter sekker med malt. Fint det er ferie i hele Juli, for det skal brygges til vinteren :D
 
Gratulerer. Har selv akkurat kommet igang med Braumeister kjelen og skal straks tappe Kølnern på fat. Ser bra ut og har gått bra ned i vekt

Dobbeltgratulerer!
Det er veldig positivt at vi har eit godt sjølvbilde og om vi samtidig greier å gå ned i vekt så er det enno betre. ;)

Øl er ikkje akkurat slankekost og det står iallefall ikkje på lavkarbo-lista.
 
Tilbake
Topp