Oskar Blues Dale's Pale ale

OleJ

 
Hei er det noen her som vet hvor man kan få tak i Dale's Pale ale fra Oskar Blues?
Mange som skryter denne opp i skyene, hadde vært knall gøy og smakt på den.

Eventuelt noen som kan sende en boks til Ålesund?

Ole Jacob
 
Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
 
Det er vel våre venner i Nøgne Ø som importerer fra OB. Kanskje skyte dem en mail om privatimport?
 
Sitter med lager-listene til Nøgne Ø her, og kan berette at ATM. har de kun Oscar Blues Ten Fidy IS på lager, og ikke Dale's.  :duh:
 
Sigmund skrev:
Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
Dersom dere er tomme, tar dere inn nytt parti ifra Oscar Blues? (Synes at alt jeg har prøvd ifra dem har vært knallbra!)
 
Aleksander_B skrev:
Sigmund skrev:
Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
Dersom dere er tomme, tar dere inn nytt parti ifra Oscar Blues? (Synes at alt jeg har prøvd ifra dem har vært knallbra!)


Det er bare Ten FIDY vi har tatt inn mer av enn førsteinnkjøpet - den er jo virkelig en höjdare. Det var Nøgne Ø som importerte Oskar Blues, og som nevnt av en annen i denne tråden, skal de nå være tomme for alt annet fra Oskar Blues enn nettopp Ten FIDY. Jeg vet ikke om de har tenkt å importere mer.
 
Sigmund skrev:
Aleksander_B skrev:
Sigmund skrev:
Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
Dersom dere er tomme, tar dere inn nytt parti ifra Oscar Blues? (Synes at alt jeg har prøvd ifra dem har vært knallbra!)
Det er bare Ten FIDY vi har tatt inn mer av enn førsteinnkjøpet - den er jo virkelig en höjdare. Det var Nøgne Ø som importerte Oskar Blues, og som nevnt av en annen i denne tråden, skal de nå være tomme for alt annet fra Oskar Blues enn nettopp Ten FIDY. Jeg vet ikke om de har tenkt å ta inn mer.
Damn. Jeg var blitt skikkelig glad i Old Chub :(
 
Aleksander_B skrev:
Sigmund skrev:
Mener jeg så et par bokser med Old Chub. Der kan ennå være håp, Aleksander!
Løper innom i morgen ;)

I baren i andre etasje er der 4 bokser Old Chub og 1 boks Dale's Pale Ale. Baren åpner kl 18:00 i dag.
I puben i 1. etasje er der 2 bokser Old Chub. Puben åpner kl 12:00 i dag.

Ikke mer enn dette på lager av disse to ølene.
 
Det er bare Ten FIDY vi har tatt inn mer av enn førsteinnkjøpet - den er jo virkelig en höjdare. Det var Nøgne Ø som importerte Oskar Blues, og som nevnt av en annen i denne tråden, skal de nå være tomme for alt annet fra Oskar Blues enn nettopp Ten FIDY. Jeg vet ikke om de har tenkt å ta inn mer.
[/quote]


Tror inte de ær helt tomma , jag fick 2 kassar Dales i min senaste leverans , har 1 kasse kvar på lagret och næstan en kasse på kyl  :yes:
 
Tilbake
Topp