Alt til sitt bruk ;-)Odland skrev:Ten Fidy går forøvrig Dale's en høy gang. Om nom nom
Dersom dere er tomme, tar dere inn nytt parti ifra Oscar Blues? (Synes at alt jeg har prøvd ifra dem har vært knallbra!)Sigmund skrev:Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
Aleksander_B skrev:Dersom dere er tomme, tar dere inn nytt parti ifra Oscar Blues? (Synes at alt jeg har prøvd ifra dem har vært knallbra!)Sigmund skrev:Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
Damn. Jeg var blitt skikkelig glad i Old ChubSigmund skrev:Det er bare Ten FIDY vi har tatt inn mer av enn førsteinnkjøpet - den er jo virkelig en höjdare. Det var Nøgne Ø som importerte Oskar Blues, og som nevnt av en annen i denne tråden, skal de nå være tomme for alt annet fra Oskar Blues enn nettopp Ten FIDY. Jeg vet ikke om de har tenkt å ta inn mer.Aleksander_B skrev:Dersom dere er tomme, tar dere inn nytt parti ifra Oscar Blues? (Synes at alt jeg har prøvd ifra dem har vært knallbra!)Sigmund skrev:Vi hadde den på Cardinal i Stavanger. Er usikker på om der er noen bokser igjen (i så fall bare noen få). Den var rimelig god, ja.
Løper innom i morgenSigmund skrev:Mener jeg så et par bokser med Old Chub. Der kan ennå være håp, Aleksander!
Gahr skrev:Jeg ber til Vårherre om at det blir tatt inn mer G'Knight (tidl. Gordon).
Aleksander_B skrev:Løper innom i morgenSigmund skrev:Mener jeg så et par bokser med Old Chub. Der kan ennå være håp, Aleksander!