Plassering | Brygger | Bryggeri | Ølnavn | Øltype |
1 | Odd Lambersøy & Andreas Døhl | Oslo Amatørbryggerlaug | Flash | NEIPA |
2 | Robert Grinde | Nordahl Bruns nanobryggeri | Robert's Marvellous Molases Marshmallow Medicine | Imperial Milk Stout |
3 | Fredrik Koppang | 0666 Bryggeri | Tor's bokk | Dobbelbock |
4 | Sean Richardson | Smashed Head Brewing Company | Weiss so serious | Hveteøl |
5 | Jørgen Olsen | Pils | Pils | |
6 | Einar Michelsen | Michelsens mikrobryggeri | RØDT | Flamsk rød |
7 | Fredrik Koppang | 0666 Bryggeri | Hesus 2 | NEIPA |
8 | Finn Berger | Bergers bryggeri | Ittno' mere pudding, tjukken! - ta en ipa | IPA |
9 | Torbjørn Bakke | ekkaBBrygg | Fellowship Hazy Pale Ale | Hazy pale ale |
10 | Einar Michelsen | Michelsens mikrobryggeri | Doktor Michelsen Imperial IPA | Imperial IPA |
11 | Nici van Nieuwkasteele | Sterk blonde | Sterk blonde | |
12 | Einar Michelsen | Michelsens mikrobryggeri | Bjørnis | Flamsk rød med bjørnebær |
13 | Nici van Nieuwkasteele | Dunkel | Dunkel | |
13 | Hans Christian Løberg | Loebrygg | Imperial Coffee stout | Imperial Coffee stout |
15 | Nici van Nieuwkasteele | Dobbelbock | Dobbelbock | |
16 | Humberto Trevino | Backyard brewing | Backyard heist | Amerikansk PA |
17 | Humberto Trevino | Backyard brewing | Shit happens | IPA |
Noen av oss diskuterte litt det med å servere ekstra saker utenom selve ølet. Er det en form for doping? Eller kanskje går det under kategorien korrupsjon?Takk for hyggelig arrangement! Veldig gøy at milk-stouten ble en suksess. Legger med et "behind the scenes" bilde fra forberedelsene![]()
Mer relevant synes jeg nok det er å skille mellom øl som er øl og øl som er ... noe annetNoen av oss diskuterte litt det med å servere ekstra saker utenom selve ølet. Er det en form for doping? Eller kanskje går det under kategorien korrupsjon?
Men vi var alle meget imponerte over serveringen av softis (med snadder) sammen med ølet ditt! Det passet godt sammen.
Du ville kanskje vunnet kategorien "beste stand" om den hadde vært med i går...![]()
Helt rått å få til noe sånt hjemme. Det er uhyre sjelden at jeg opplever at surøl laget utenfor Belgia (av kommersielle bryggerier) er i nærheten av ekte vare. Denne var helt på høyden med det flotteste Belgia har å by på. En aldri så liten bragd.Jeg synes Einar sine flamske røde var spesielt gode. Og skilte seg ut.![]()
Uten å si noe om andre øl, er jeg enig i at de der er spesielt gode. Jeg smakte riktignok bare den klassiske, og den var jo helt på høyden med tidligere versjoner. Jeg oppfatter flamsk rød som Einars signaturøl, mer enn "Dr. Michelsen", som også er en gammel traver - og et godt øl. (Og jeg synes flamsk rød er klart bedre enn hans oud bruin, men ikke fortell ham detJeg synes Einar sine flamske røde var spesielt gode. Og skilte seg ut.![]()