På flyttefot med øl på gjæring

Gansmoe

Norbrygg-medlem
Hei.
Jeg har planer om å flytte om noen få uker, men har lyst til å få i gang en ny runde så snart som mulig. Jeg har en 4 timers kjøretur med flyttelasset mitt.
Spørsmålet er da om det er noe problem å ta med øl som er satt til karbonering på flasker på kjøretur i 4 timer?
 
Det skulle ikke by på større problemer. Hvis du mener temperaturen vil falle vesentlig på turen, kan du isolere litt rundt ølkassene med pledd, dyne eller liknende.
 
Om du krysser polarsirkelen, fylkes- eller kommunegrenser under turen, kan du kalle ølet et Linjeøl...
 
Turen går tilbake til Andenes ja  :eek: (Så det blir sikkert en del brygging fremover..)

Da blir det linjeøl. Krysser fylkesgrensen to ganger  :yes:
 
Klart!  :biersmile:
Har hørt rykter om at vi blir kolegaer ja. (Nesten i hvertfall. Blir Narom på meg).
Viste ikke at du holdt til her inne.

Har du fått med deg at det er startet opp et mikrobryggeri på Andenes?  :samenvol: www.breiflabben.no
 
Hehe, ja så det der, gleder meg til å sjekke det ut.

Narom, undervisningsstilling eller? Jo har vinglet litt inn og ut her siste halvåret, ett par brygg har det blitt også.
 
Stilling som "Sivilingeniør/faglærer".

Du får hive deg med på brygging i sommer da. Har fått meg hus med god kjellerplass for brygging  :ilike:
 
Grattis med jobb da :)

Ja såklart er jeg med på brygging så snart lønna kommer, hvor er det du har kjøpt?
Du vet ikke tilfeldigvis om nå leiligheter der oppe? Har ikke funnet plass å bo enda, å bare 1uke igjen XD
 
Tilbake
Topp