Pallekjøp av malt Trondheim/stjørdal området.

Halloen
Vi har tenkt å kjøpe en pall eller to fra ølbrygging.no og da er vi ute etter noen som vil kjøpe sammen med oss. 33 sekker e litt vel mye for oss :D Det blir pilsner og pale malt vi tenkte på i første omgang.. De har også Münchener i pall men hvis vi bare får til en palle så blir det pils og pale siden det er 22-11 blanding på pallen..
Vi skal ha 5 sekker av pils og 5 av pale så det er plass for flere :)
Har fikset god pris på frakt så sekkprisen blir ca 240,- levert på Stjørdal.. Har en liten liftbil så jeg kan levere i Trondheim hvis ønskelig.. Vi sparer ca 100 kr pr sekk i forhold til bakkebrygg sine priser.
Blir ikke kvernet korn men for de som ikke liker håndkverna , det gåt ann å kople den til en batteridrill :D
Hadde vært fint om vi kunne få sasmlet sammen nok så bestilling kunne bli sendt i løpet av neste uke.
Treffes på tlf 95067787 hvis noen lurer på noe

Tore
 
Blir en liten forandring .. Jeg drar til petit på høylandet på fredag og henter en palle malt der.. Det blir ikke fuglesang sin malt men er den samme som bakkebrygg selger. Prisen pr sekk blir den samme . 240,- Blandingen blir 14 pils . 14 pale og 5 Münchener..
Hvis det er noen som har andre ting de har eller skal kjøpe til petit har jeg plass til mere i bilen :)
 
En sekk pale og en munchener kan jeg ta. Bor på Ytterøy i Levanger så det er ikke så langt til Stjørdal.
Hvis mulig kan jeg plukke av på Levanger :)
 
Den e grei :) Passerer levanger rundt kl 3 + - på fredag . Hvis jeg får mobilnummeret ditt kan jeg sende deg en melding når jeg drar fra petit . tar vel ca 2 timer til levanger
Tore
 
Hei igjen
Vi tar en sekk Pils og Pale til i tillegg. Altså
1 stk Pils
2 stk Pale
1 stk Munchener

Har du samtidig mulighet for å ta med en henteordre hos PETIT. Det vil være to 19L Cornelius og no smådeler.
 
Tilbake
Topp