Påmelding til arrangementet Bjorleik 2013

Gahr

Norbrygg-medlem
Da er det klart for påmelding til Bjorleik 2013.

Billettprisen bli som følger:

Norbrygg-medlem: 150,-
Ikke-medlem: 200,-

Arrangementet varer som vanlig fra 16.00-midnatt. Adressen er også som vanlig Laksevåg Kajakklubb, Gravdalspollen 20, Laksevåg.

Billetten betales i døra. Det er plass til 60 personer. Førstemann til mølla gjelder.

Send på melding med FULLT NAVN på ALLE deltakere til undertegnede på gahrsmithgahrsen@gmail.com.

NB! Merk mailen "PÅMELDNG BJORLEIK 2013" i emnefeltet (hvis ikke er det fort gjort for ordensmennesket Gahr å overse mailen...). Skriv også om du/dere vil delta i PF, med fullt navn på alle PF-deltakere.
 
Tor-Henning skrev:
Hva er:

Skriv også om du/dere vil delta i PF, med fullt navn på alle PF-deltakere.

Vi arrangerer også i år en publikums favoritt-konkurranse (PF). Hvis du melder på flere personer vil vi vite hvem som planlegger å delta i denne.
 
Gahr skrev:
Da er det klart for påmelding til Bjorleik 2013.

Billettprisen bli som følger:

Norbrygg-medlem: 150,-
Ikke-medlem: 200,-

Arrangementet varer som vanlig fra 16.00-midnatt. Adressen er også som vanlig Laksevåg Kajakklubb, Gravdalspollen 20, Laksevåg.

Billetten betales i døra. Det er plass til 60 personer. Førstemann til mølla gjelder.

Send på melding med FULLT NAVN på ALLE deltakere til undertegnede på gahrsmithgahrsen@gmail.com.

NB! Merk mailen "PÅMELDNG BJORLEIK 2013" i emnefeltet (hvis ikke er det fort gjort for ordensmennesket Gahr å overse mailen...). Skriv også om du/dere vil delta i PF, med fullt navn på alle PF-deltakere.

Skrev bare påmelding. Men er sikker på at ordensmennesket Gahr ikke overser den :(
 
NicolaiGj skrev:
Hvor mange liter må man levere til PF?

Såvidt jeg vet er det ikke noen grense her. Men dersom bare 2-3 publikummere får smakt ølet så blir det jo ikke lett å vinne  :)

Edit: De fleste jeg så i fjor hadde vel 1/2 eller 1 fat.
 
:jaha:

håper det er mulig å hanke inn en av restbilllettene ?
håper det lar seg gjøre i år .. Gikk glipp av bjorleik i 2012 og har ikke kommet meg siden ..
Jeg stiller villig opp som sjauer eller liknende for å prate om øl . . 

Kan godt stillemed enr
PF . . Som bestikkelse o 8)
 
Som nyhetsbanneret sier, er det for tiden dessverre fullbooket. Hvis det blir plasser til overs vil folk få beskjed. Men påmeldinger gjøres altså på mail.
 
Tilbake
Topp