@Per-Åge T
Som referanse kan du jo gå ut fra Vestkyst, som er et ganske godt kjent øl. Kinn tørrhumler den med CTZ, Centennial, Simcoe og Amarillo, 0,7 gr. per liter av hver, altså opp mot 3 gr. per liter. Da ligger de opp mot den øvre grensa av hva Gordon Strong anbefaler - skjønt han sier også at noen går langt over den. Men om du ikke er ute etter noe ekstremt, så kan du antakelig regne 60 gram som maks for den batchen du har der (23 liter ser det ut som på bildet?). Den nedre grensa er snaue 20 gram, men i en India Saison vil du vel ha noe som gir en klar og tydelig melding

. (Jeg planlegger 60 gram på 22 liter i min.)
Det er vel ikke noen grunn til å forlate de humlene du bruker forøvrig. Mulig Amarillo i tillegg blir bra? Jeg tror ikke du skal hive i noe som gir et helt annet bilde enn "grunnhumlene" dine - men jeg er ikke noen ekspert på dette, akkurat.
edit: Jeg surrer litt med hva jeg har gjort/skal gjøre

. De 60 grammene jeg planlegger å bruke, er i en APA. Skal brygge den i dag, så jeg er veldig inne i den akkurat nå

.
Jeg har tørrhumlet min India Saison med halvparten av det jeg sier; 56 gr til 40 liter. Jeg har akkurat flasket det, så det er for tidlig å si noe om effekten. Det lukta veldig godt mens jeg flasket, men jeg skulle nok gjerne sett at jeg hadde tatt i litt mer.