• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Pen stuebar/kegator med 4 tappekraner selges [Trondheim] - SOLGT!

Bjarte H

Dommer
Stuebaren må dessverre bort grunnet flytting. Den består av en ~100L fryser på hjul som er kledd i malt (lasur) kryssfiner. For å kunne styre temperaturen i boksen er det montert en ekstern temperaturkontroller. Baren har fire tappekraner og drypprist. Baren passer til både 9L og 12L (men ikke 19L) corneliusfat av den vanlige typen som kan kjøpes på bryggerbutikkene her til lands, det er plass til maks fire fat. Slik den står nå er det montert to sekundærregulatorer, som gir mulighet for 3 forskjellige serveringstrykk. Både regulatorene og gassflasken står i et eget rom ved i baren. Det er ikke montert kjøling i tappetårnet, men det kan være en enkel og fin oppgradering for den som kjøper baren. Baren kan selges med så mye utstyr som kjøper selv ønsker. Fra kun fryseren, til komplett pakke med tappeutstyr og regulatorer.

Mer detaljer:
*Vestfrost, danskprodusert fryser
*STC - 1000 temperaturkontroller
*2 stk. sekundærregulatorer (produsert av cornelius tror jeg)
*1 stk. tilbakeslagsventil for gass
*5 stk. cornelius gasskoblinger (grå)
*4 stk. cornelius ølkoblinger (svart)
*2 stk. Perlick 545 PC Flow Control tappekraner
*2 stk. Perlick 525 SS tappekraner
*4 stk. krombelagte gjennomføringer (shanks) til tappekraner
*4 stk. tappehåndtak til tappekraner
*1 stk. drypprist i rustfritt stål
*mange arbeidstimer

Baren kan besiktiges før kjøp, ta kontakt på PM for tid og adresse.

Jeg ønsker at en eventuell budrunde skal være åpen, og tar derfor kun hensyn til bud som er skrevet som innlegg i denne tråden.

Med tanke på hvor mye regulatorer, tappekraner, gjennomføringer, hurtigkoblinger etc. koster ønsker jeg helst 5000 kr for baren med utstyr. Uten noe utstyr (men med dryppristen) kan den gå for 1000 kr. Alt mellom ingen ting og alt av utstyr er også mulig.

Skål!
 
Sist redigert:
Hei, hva er ytre mål på kegerator løsningen? Er evt interessert i alt, men må finne en løsning på frakt...
 
Nei, nær Bodø. Skal sjekke målene og høre med noen i Trondheim for midlertidig oppbevaring.
 
Hei!

Jeg håper i grunnen at du får solgt denne flotte barløsningen komplett, men ender du opp med å selge i deler er jeg interessert i kranene med Shanks (hvor lange er disse?)
 
Hei hei. Det er notert. Jeg er ikke sikker på om jeg selger videre tappeutstyret dersom baren selges alene, men dersom jeg gjør det skal jeg ta kontakt :)
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp