Perlick

Har akkurat skaffet meg kjøleskap med plass til 4 øltønner i, men mangler kraner i døra. Tipper jeg kommer til å gå for Perlick sine kraner enten 425ss eller 525ss, men jeg lurer på hvor de selges billigst (sikkert noen som har forsket på dette i det siste...)? Har funnet de til 30$ over dammen, noen som vet om noe bedre.
 
begge kjempefine kraner, jeg har begge to.
må bare si at min personlige favoritt er 425-krana. skikkelig solid sak, men ikke så sexy som 525 da....
 
magne1972 skrev:
begge kjempefine kraner, jeg har begge to.
må bare si at min personlige favoritt er 425-krana. skikkelig solid sak, men ikke så sexy som 525 da....

Hva er det som skiller de to kranene? Når en bare ser vage beskrivelser og intetsigende bilder på nettbutikker så er det ikke enkelt å vite hvilken en bør velge. Ser forresten flere skriver av 425 er "discontinued" så kanskje den blir vanskelig å få tak i fremover. Er det så store skilnader mellom de to at det er verdt å bruke tid på å finne 425 fremfor 525?
 
Forskjellen skal visst være at på 425 går det ann å ta av tuten og at den tydligvis er ute av produksjon, 525 går det ikke ann å ta av tuten av.
 
St.Bjørnar skrev:
Forskjellen skal visst være at på 425 går det ann å ta av tuten og at den tydligvis er ute av produksjon, 525 går det ikke ann å ta av tuten av.

Og det er vel heller ikke behov for å ta av tuten, skal vistnok være lett å rengjøre, uten at jeg har forsøkt det enda.
Spyler starsan igjennom, så tut eller ei.. blir flere 525ss på meg iallefall.
 
tror jeg har sett flere tuter,
men den største forskjellen er innmaten i kranene. 425ss er SOLID!
525 er solid også, og som sagt stiligere uten tvil, men ved demontering og rengjøring, så ser man fort at 425 er volvo... enkel funksjonabel og solid.
525 er flere deler, tynnere og litt mer plunder og heft...ta dette med en klype salt.. begge to er meget bra i forhold til andre, men jeg digger 425'en min!
 
http://cgi.ebay.com/NEW-Perlick-425ss-faucet-/250801940437?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a64f5e7d5#ht_500wt_922
 
Om det går ann å få de uten å måtte selge skjorta først. Om det blir bestilling fra usa så håper jeg at de jeg kjenner i usa er der å kan sende de som gave.
 
Tilbake
Topp