Pid error

Det blinker 0000 på sensorlinja øverst. Er den da gåen eller kobla feil? Koblet på 8,9,10 der tempsensoren er på 8'er klemma som heter pt100. Skulle være iorden men får ingen respons lenger.

Sent fra min SM-A310F via Tapatalk

Det blinker o o o o. Ikke 0000 såvidt jeg skjønte ut fra manualen. Semantikk, men det har kanskje noe å si for de som søker.

Kan være at du vi kutte strømmen og prøve igjen. Jeg hadde en sestos som ga errorr når den fikk en sensor plugget til når den stod på. Men nå så kan jeg plugge av og på som jeg vil med samme sestos-enheter, men andre følere (selv om det fortsatt er pt-100). Ville sjekket koblingen på den lederen som røk. Du som er trikker har sikkert et meter for hånden.

Har masse, men blinkinga skal bety at vannet den måler er for kaldt til at displayet vil vise. Altså.. under nedre grense. Raaart.

Tok en tur innom redskapsbua til reodor felgen og fant frem ny pt100. Funker som faen nå.

Har masse, men blinkinga skal bety at vannet den måler er for kaldt til at displayet vil vise. Altså.. under nedre grense. Raaart.

Hvis du vil. Ta med sensor og kabel opp til meg på tirsdag, Vi klarer å feilsøke det.

Tøft. Nå er eneste problemet som gjenstår at output går av og på hele tiden. Den bør ligge inne til temp er nådd. Tips Miguel?

Alt er justert nå og innenfor 0,1 celsius. Takk for raske svar, jeg var bare litt stressa. Brygger favorittølet imorgen tidlig så det kunne ikke kræsjer nå :)

Tilbake
Topp