Praktiske spørsmål om NM

Er det noen som vet ca hvor lenge utover kvelden arrangementet vil vare?

Kjenner noen til et ok hotell i nærheten av Kanonhallen?

:biersmile:
 
Det nærmeste hotellet er Quality Hotel 33, som ligger i gangavstand. Riktignok får du muligheten til å se en av de minst sjarmerende byggegropene i Oslo på vegen, men dt er gangavstand.

Ellers er det å komme seg til sentrum som er det greieste.
 
Men hva med det andre spørsmålet mitt,- Hvor mange timer pleier et NM arrangement erfaringsmessig å vare?
 
Det bruker å gå mot slutten rundt midnatt. Mange forsvinner så de kan ta siste T-bane hjem.
 
spør her da det er "Praktiske" spørsmål om NM

er det noen informajson lagt ut enda til deltakere til Publikums favoritt? Feks når man kan komme med ølet, feks dagen før eller noe sånt? Og når vi skal møtes på kanonhallen på lørdag?
 
Nei,

Programmet for dagen er ikke 100% ferdig enda, og det er noen overraskelser som ikke er helt på plass.
 
Egentlig ikke, men jeg kan jo komme med et godt konsulentsvar (har jo vært konsulent i noen år) og det er:

I god tid før NM.

Bemerk: Det er nm komiteens definisjons på god tid som legges til grunn for dette svaret.

Fra spøk til alvor, det er to ting vi jobber med for øyeblikket, det ene er å bli ferdig med bedømmingen av de ølet, slik at vi har resultatet klart til NM, og det andre er en tidsplan for lørdagen, hvor vi må ta en del hensyn mtp de tilbakemeldingene som kom i fjor. Jeg *tipper* derfor at planen blir ferdig i starten av neste uke, på det ukentlige møte vi har nm komiteen.
 
Noen burde tenke på naschhhhhpiel. Et det også nmkomiteens ansvar?:-D Jeg kan jo høre om vi kan få til noe her i gamlebyen, om det er interesse for det.. Vi har jo lokaler som passer.:)
 
Bård skrev:
Noen burde tenke på naschhhhhpiel. Et det også nmkomiteens ansvar?:-D Jeg kan jo høre om vi kan få til noe her i gamlebyen, om det er interesse for det.. Vi har jo lokaler som passer.:)

er vel perfekt for å kunne tømme noe fater øl hvis noen har igjen :D
 
Tror ikke vi tar på oss noe mer ansvar enn vi allerede har gjort.

Når det er sagt, så ser vi positivt på slike tiltak. :)

Maxitaxi eller pub runde nedover da?
 
Noen burde tenke på naschhhhhpiel. Et det også nmkomiteens ansvar?:-D Jeg kan jo høre om vi kan få til noe her i gamlebyen, om det er interesse for det.. Vi har jo lokaler som passer.:)

Melder meg herved som deltager  :ilike:
 
agedahl skrev:
Noen burde tenke på naschhhhhpiel. Et det også nmkomiteens ansvar?:-D Jeg kan jo høre om vi kan få til noe her i gamlebyen, om det er interesse for det.. Vi har jo lokaler som passer.:)

Melder meg herved som deltager  :ilike:

da har vi funnet åpning for nahspiel i gamlebyen. Følg med i dedikert tråd i pratehjørnet eller hva det nå heter..
 
programmet er ikke ferdig sprikret enda. Håpet er at det blir ferdig på neste møte i NM komiteen.
 
Tilbake
Topp