iBrewMaster er vel en grei app til iPad. Den dekker i allefall mine behov.
Kan ikke gå god for om den beregner ting riktig, men for meg ser det ganske riktig ut.
Jeg bruker Beer Alchemy på mac og appen deres på iPad. Appen er etter min mening ikke av de beste, isolert sett, men i samarbeid med Mac-programmet blir det en bra kombinasjon.
Jeg bruker Beer Alchemy på mac og appen deres på iPad. Appen er etter min mening ikke av de beste, isolert sett, men i samarbeid med Mac-programmet blir det en bra kombinasjon.
Bruker også BeerAlchemy på Mac og iPad. Veldig bra program og app. Man mister noen funksjoner, men hadde nok greid meg med bare app på iPad.
Har også testet den på iPhone, men den syntes jeg ble for tynn og veldig mange funksjoner forsvant.
Bruker Beersmith på Mac og iPad.. Beersmith fungerer greit på Mac men jeg har en mistanke om at det ble først og fremst laget til Windows. Kjører ikke helt 100% på Mac synes jeg. Små "quirks" her og der. De har en cloud tjeneste som er grei hvis man skal dele oppskrifter mellom enheter. Jeg har ikke prøvd ut iPad utgaven tilstrekkelig ennå men synes så langt at den er ok.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.