PT100 med to ledere og gjenger

Hei,
noen som vet om det finnes 2 leder PT100 noen plass med gjenger så jeg kan skri den inn i ett T-ledd?

Kjøpte meg en souzvide sak og inngangen til sensoren der er en jack og kun to ledere. Til nå har jeg bare funnet slike med 3 ledere.

Leste noe om at den tredje lederen var for å måle motstanden. Kan jeg evt bare kutte ut denne ene lederen, eller blir det helt feil?

To av de tre lederene kobles sammen i ene utgangen.
Finnes noen billige med to ledere også, men de er ikke så lette å finne :)

hmm.. 

Dei to leiarane som har same farge koplar ein til kvar sin pol på PID_kontrollaren - dei vert ikkje normalt kopla samans.   

Det fins sikkert godt utdanna ekspertise på dette her på forumet men eg forsøkjer meg likevel:    Såvidt eg har forstått dette så måler PID-kontrollaren motstanden mellom desse to og dette blir brukt til å kalibrera målinga som skjer via den tredje ledningen.  Sensoren virkar ved at den måler forskjell i motstand når platina-delen endrar temperatur.  1 grader endring i temperatur endrar motstand med 0.384 Ohm.  For at dette skal bli mest mogleg nøyaktig bør altså alle dei 3 ledningane ha same motstand.   

Dette gjer vel at ein kan ha 10 meter ledning eller 1 meter ledning mellom PID kontrollar og PT100 sensoren (sidan det er motstand også i ledningen) - PID kontrollaren vil justera for dette går eg ut frå.   

men med en 1 eller 2 meters ledning så vil vel ikke dette utgjøre så mye? Blir vel noe mindre motstand i de(n) som blir sammenkobla da, eller? =)

a) Er du sikker på at kontrolleren du har i Sous-vide-saken din taklar PT100 sensor?

b) Er det ein vanleg PID kontrollar i Sous-vide-saken din ?

c) Om den taklar PT100 sensor så vil du få feil i målinga di men den vil vel såvidt eg skjønar ikkje bli større enn motstanden i ledningar/kontaktar frå sensoren til kontrollaren.  Eg vil også tru at om det er ein PID kontrollar du har så må det lagast forbindelse mellom dei to terminalane der du skal ha dei to likefarga ledningane (slik at det blir tilnærma 0 i motstand)  

ja ble jammen i tvil om den støtta det.. Tok det for god fisk da jeg bestilte... . :jaha:

men det er en vanlig PID i den, da den kan stilles som man ønsker med vanlige PID parametere.

om dette ikke funker noen som vil handle en billig SousVide ? :p

Det står ingenting i dokumentasjonen som fortel om at den støttar PT100 sensorar eller for den saks skuld korleis du skal endra til denne sensor-typen. 

Du har vel idag alt ein sensor som sikkert fungerar greit?  Den kan du montera i ein "thermowell" (eit rør som er tett i eine enden og ofte har gjenger eller anna i andre enden som du igjen kan montera i eit T-ledd.    Dette fordrar at diameter på sensoren din ikkje er større enn boringa i thermowellen.  Det kan også vera ein fordel å ha ei termisk masse (compound)  slik at det er god kontakt mellom sensor og veggen i thermowellen.  Og mange overlever jo med ein annan sensor enn PT100 - sjølv om mange reknar PT100 for å vera den einaste som er rask og nøyaktig nok til vår bruk.  (Men enkelte gonger tar ein litt av her på Norbrygg og du får like godt øl om mesketemperatur er 66 grader som om det er 67 grader…)   

Tilbake
Topp