Publikums Favoritt 2016

Høres digg ut. I fjor var det jo også mange som hadde noe mat å by på på standene sine, regner med det skjer i år også.
 
Med lakk på fingrene og såre hender etter oppstart av vrang motorsag(kom innom standen vår, så får dere historien) tenker jeg nå at jeg gleder meg enda mer til lørdag! Blir spennende å se hva slags øl folk har kokt opp i år og hvor populariteten ligger. Er det fortsatt IPA-kjør eller saison? Kanskje alle satser på "back to Basic" igjen? Who knows! Time vill sjåvv.
 
Med lakk på fingrene og såre hender etter oppstart av vrang motorsag(kom innom standen vår, så får dere historien) tenker jeg nå at jeg gleder meg enda mer til lørdag! Blir spennende å se hva slags øl folk har kokt opp i år og hvor populariteten ligger. Er det fortsatt IPA-kjør eller saison? Kanskje alle satser på "back to Basic" igjen? Who knows! Time vill sjåvv.
Aner vi et Blodstrupmoenbrygg med dirty tricks? Satser på å unngå varige mén av forberedelsene denne gangen. Skal ikke leke med sånn håndunderfres, eller hva det nå heter. Alle oberster gleder seg også! :)
 
Vel, da han skrev om lakk og motorsag, så var ikke øl det første jeg tenkte på.... :)
Antrekk? Noe á la Oslostudinenes fra pf2014? :) Vi går i alle fall for en slags halvslank DIY trash-stil i lakk og gaffatape i år. Det kan vel ikke bli for vulgært?
 
Antrekk? Noe á la Oslostudinenes fra pf2014? :) Vi går i alle fall for en slags halvslank DIY trash-stil i lakk og gaffatape i år. Det kan vel ikke bli for vulgært?
Haha, slapp av. Vi bruker ikke motorsag før antrekkets skyld. ;) men gaffa og lakk? Stiller du opp i det, skal ølet ditt få en sjetong!
 
Som en enkel kar fra landet trenger jeg et lite råd om transport fra sentralbanestasjonen og opp til Eventallen. Hva er det lureste?
 
Offentlig kommunikasjon:
Lokaltog til Bryn stasjon - ca. 150 m å gå
Buss 76 Hauketo/ Bøler - Tvetenbro stasjon - ca. 150 m å gå
T-bane 1-2-3-4 - Brynseng stasjon - ca. 400 m å gå
 
T-banen går ofte, men det er ca 8 minutter å gå fra Brynseng stasjon. Følgende T-banelinjer stopper på stasjonen:
Linje 1 Ellingsrudåsen
Linje 2 Ellingsrudåsen
Linje 3 Mortensrud/Bøler
Linje 4 Bergkrystallen

Gangrute fra Brynseng T-bane til hallen:
https://goo.gl/Ii52vN

Toget til Bryn stasjon stopper nærmere, men går ikke like ofte. Tog L1 fra Oslo S til Lillestrøm går 11 og 41 minutter over hver time fra Oslo S.
Gangveg fra Bryn stasjon til hallen:
https://goo.gl/kKLldP
 
I dag snakket jeg med en kunde på telefon. Det var ganske kjapt avklart at det han hadde bestilt ikke helt var det som var levert og at noen hos oss hadde rotet sammen to bestillinger. Samtalen gikk altså ganske fort over i tørrprat og høflighetsfraser av den typen selger og innkjøpet utveklser når det ikke er noe mer å si, og det var på tide å legge på for å begynne å løse problemer (eller koke kaffe).

Så hørte jeg plutselig "Men vi sees vel i morgen"? Jada, jeg hadde en hjemmebrygger i andre enden av telefonen. Han hadde fortsatt ikke fått det han skulle ha, men det forklarer vel sikkert at han uansett var rimelig trivelig å prate med.

(Du vet hvem du er hvis du leser dette, og TNC-kontaktene skal vi nok få ordnet.)
 
Hvor mange påmeldte omtrent er det i år? Altså ikke brygg, men bryggere/laug/bryggegjenger?
Flere og flere skjønner jo at dette er en herlig hobby, så jeg håper deltakelsen bare blir større og større :)
 
Tilbake
Topp