Publikums Favoritt 2016

Hvor mange påmeldte omtrent er det i år? Altså ikke brygg, men bryggere/laug/bryggegjenger?
Flere og flere skjønner jo at dette er en herlig hobby, så jeg håper deltakelsen bare blir større og større :)

Jeg leste et sted at det var rundt 60, men dette var kanskje bare et ca-tall basert på tidligere år.
Dere stiller med full bar i år, også, håper jeg? :)
 
Sitter og spreller av gledemegeufori selv!
Hadde håpet på mer enn 61, at vi kanskje nærmet oss tresifret, men 61 er vel uansett en stigning fra før.
Dette blir bra :)
 
Blir nok minst et bryggeri mindre. Brygg&Ludo må dessverre kaste inn håndkledet på grunn av sykdom hos en av bryggerne. En er dog på beina og trenger en publikumsbill for medlemmer. Har noen en de ikke får brukt er jeg interessert. har sendt pm til han som annonserte en billett i denne tråden, men har ikke fått respons.
henv til nr 91 59 11 6 4
 
Blir nok minst et bryggeri mindre. Brygg&Ludo må dessverre kaste inn håndkledet på grunn av sykdom hos en av bryggerne. En er dog på beina og trenger en publikumsbill for medlemmer. Har noen en de ikke får brukt er jeg interessert. har sendt pm til han som annonserte en billett i denne tråden, men har ikke fått respons.
henv til nr 91 59 11 6 4

Det er noen til salgs i eventen på Facebook: https://www.facebook.com/events/1090320767667011/
 
Jeg får nøye meg med å følge med på PF gjennom bilder i denne tråden... regner med det legges ut statusoppdatering jevnlig så vi får med oss hva vi går glipp av... :)
 
Grattis til alle seierherrer og ikke minst arrangørene. Masse bra øl, som vanlig, og veldig bra gjennomført av foreningen. Når det er sagt, må jeg si at jeg liker bedre opplegget når alt er samlet i ett stort lokale, slik det har vært i Kanonhallen. Det ble litt uoversiktlig i kveld, og litt "kjøkkenfest" vs resten, if u know what I mean.
Jeg skjønner at festen vår må ekspanderes, og håper at den kan bli et i ett stort lokale.
 
Vi snakket med en meget hyggelig journalist på standen vår i går som tok bilder og intervjuet oss. Problemet vi har er at ingen fikk med seg hvilken avis han var fra. Noen som kan hjelpe oss? :confused:
 
Takk for i år dere, vi koste oss nesten glugg i hjæl!
Rakk ikke smake så mye rundt hos andre dessverre, og vinnerstanden fikk jeg dessverre aldri sett mer enn et glimt av (men regner med den må ha vært helt konge ;) ), men noen kule ting fikk jeg smakt. B&J's Kali utmerka seg!
Takk til alle som var innom oss og ga både ros for ølene og konstruktiv kritikk der det hørte hjemme, pluss hyggelig ølskravling.
Og takk for både skryt av og premiering av standen vår. Den har liksom vokst med en kasse med fire kraner for hvert år sida vi stilte opp første gang i 2013, men nå tror jeg nok vi sier stopp til å hekte på enda flere kasser :)
Til de som naska med seg ølmattene våre, jeg håper dere bruker dem flittig og lar dem få et godt liv videre, og at de ikke bare blir liggende i en skuff. Men det var nok ingen her inne fra.

Vi deltar jo ikke for å få stemmer på ølene våre siden vi egentlig ikke er noe fan av stemmetiggingen det pleier å medføre, og heller bare vil servere masse forskjellig øl. Men når Achtung Berry likevel fikk nok poletter til en ellevte plass blir vi selvsagt veldig glade og takker alle som bidro til det og :)

Helmax kveld med masse bra folk. Vi gikk tom for 14 av ølene ølene, og veiing av de resterende fatene i dag viser at vi serverte ca 283 liter øl i går! Det kaller vi suksess, og det var utrolig mye mer behagelig å bære fatene hjem i dag enn til hallen i går :)

Ser allerede fram til neste år!
 
Jeg trodde de ølmattene var til utdeling, og ja, den skal brukes flittig
Min andre polet gikk forøvrig til Lapsang stouten deres, herlig aroma av laphroagi røyk


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ølbrikkene våre er alltis til utdeling, og de håper jeg du har mange av!
Det var de store gummi/filtmattene planen ikke var å dele ut, men har du en sånn en er det helt i orden assa, da veit vi den blir brukt :)

Takk for stemmen! Den Lapsangen er det (medbrygger) Morten som skal ha æren for, jeg hadde aldri smakt tesorten selv før vi brygget ølen.
 
Tilbake
Topp