Takk for i år dere, vi koste oss nesten glugg i hjæl!
Rakk ikke smake så mye rundt hos andre dessverre, og vinnerstanden fikk jeg dessverre aldri sett mer enn et glimt av (men regner med den må ha vært helt konge
), men noen kule ting fikk jeg smakt. B&J's Kali utmerka seg!
Takk til alle som var innom oss og ga både ros for ølene og konstruktiv kritikk der det hørte hjemme, pluss hyggelig ølskravling.
Og takk for både skryt av og premiering av standen vår. Den har liksom vokst med en kasse med fire kraner for hvert år sida vi stilte opp første gang i 2013, men nå tror jeg nok vi sier stopp til å hekte på enda flere kasser
Til de som naska med seg ølmattene våre, jeg håper dere bruker dem flittig og lar dem få et godt liv videre, og at de ikke bare blir liggende i en skuff. Men det var nok ingen her inne fra.
Vi deltar jo ikke for å få stemmer på ølene våre siden vi egentlig ikke er noe fan av stemmetiggingen det pleier å medføre, og heller bare vil servere masse forskjellig øl. Men når Achtung Berry likevel fikk nok poletter til en ellevte plass blir vi selvsagt veldig glade og takker alle som bidro til det og
Helmax kveld med masse bra folk. Vi gikk tom for 14 av ølene ølene, og veiing av de resterende fatene i dag viser at vi serverte ca 283 liter øl i går! Det kaller vi suksess, og det var utrolig mye mer behagelig å bære fatene hjem i dag enn til hallen i går
Ser allerede fram til neste år!