Rengjøring av sirkulasjonspumpe?

Hei håper noen her kan gi meg et svar, hvordan kan jeg rengjøre sirkulasjonspumpen invendig, skulle teste den og der kom det minimalt gjennom for å si det mildt, må jeg demontere eller er det noe annet jeg kan gjøre?
Hilsen en fersking[emoji4]
32f0b148ba890a595f8af1af4d541ed2.jpg


Sent fra min TA-1004 via Tapatalk
 
Har du brukt kokeren tidligere? Kan sitte noe guffe igjen som ikke er spylt ut. Ta evt. og åpne krana på sirkulasjonsrøret og spyl motsatt vei med vanntrykk (hageslange?).
Jeg har samme (30l), og aldri hatt problemer med min.
Alt. så kommer du vel til pumpa hvis du snur kokeren på hodet. Har aldri prøvd selv.
 
Demonter. Du bør vite hvordan det ser ut og hvor ofte det tetter seg, og hvor det tetter seg. Mye lettere å gjøre det når du ikke har den full av mask.
Viktig at pumpen er ren dersom den brukes under nedkjøling. Håper at det er en fornuftig pumpe nedi der og at den ikke er for jævlig å komme til.
 
Demonter. Du bør vite hvordan det ser ut og hvor ofte det tetter seg, og hvor det tetter seg. Mye lettere å gjøre det når du ikke har den full av mask.
Viktig at pumpen er ren dersom den brukes under nedkjøling. Håper at det er en fornuftig pumpe nedi der og at den ikke er for jævlig å komme til.
Og hvordan demonterer jeg den? sitter dønn fast nederst

Sent fra min TA-1004 via Tapatalk
 
Er pumpen gåen, er det reklamasjon. Jeg har ikke reklamert til Netthandelen selv, men andre her har skrevet at det er en hyggelig opplevelse.

Du har åpnet ventilen oppe på siden der...? ;-)
 
Om den er heilt ny bør du reklamere først. Om ikkje so er det bere å snu den oppned, skru ut 3 skruar som held botnen so ser du pumpa. Samme pumpe som grainfather.
 
Tilbake
Topp