Repetisjon av usmaker i Bodø

Erlend H.

Norbrygg-medlem
Hei!

I forbindelse med den planlagte øldommereksamen i februar så har jeg tatt initiativet til å få til en runde med repetisjon av usmakene som ble gjennomgått på øldommerkurset. Om alt går etter planen så kan fredag 2/1 være en aktuell dato, da har jeg mulighet til å arrangere dette hjemme hos meg med kapasitet til ca 10 personer (i Skivika, Bodø). Blir det for kort varsel eller få som kan denne datoen så utsetter vi usmakene.

I følge retningslinjene for bruk av usmakpillene så skal alle deltakerne være medlemmer av Norbrygg. Du trenger selvfølgelig ikke å være påmeldt øldommereksamen for å være med, men hvis responsen blir overveldende så prioriteres disse i første runde, så får vi heller arrangerer en ny runde senere.

Høres dette ut som en plan?
Bruk denne tråden for påmelding, kommentarer og innspill.

Mvh,
Erlend H.
 
Bra initiativ! Jeg har lyst, men jeg er usikker på om jeg er tilbake i byen til datoen. Kommer du til å sette en frist for å melde seg på?
 
Jeg venter fortsatt på bekreftelse fra dommerkomiteen som distribuerer usmaker om pillene er på vei, og responsen på mitt initiativ har vel også vært litt laber. Regner med at det er mange som har jule- og nyttårsfri frem til 5. januar og prioriterer familie foran dårlig øl o_O.
Blir det ikke noe av 2/1, så finner vi en bedre dato. Bare kom med forslag slik at vi får andre alternativ hvis det er ønskelig.

Erlend.
 
Ser ut som om vi må vente litt. Det er fritt for usmaker, vi får vente på ny levering og ta opp tråden da.
Erlend.
 
Tilbake
Topp