Resultater fra NM 2013

gustavf skrev:
Bjarke skrev:
Om jeg så enn er enig i at det ikke er infinitt hvor mange som kan være meningsfulle bidragsytere til en batch, er det fremdeles ikke et svar på hvorfor det er noe som skal avgjøres av Norbrygg, og ikke de individuelle bryggegjengene.

Beklager, da misforstod jeg spørsmålet. Jeg trodde du lurte på hva som var bakgrunnen for regelen.

Det var i grunnen det jeg lurte på, men jeg mener bare at slike spørsmål må besvares for å gi en tilstrekkelig grundig argumentasjon. Men som du sier selv, er du kanskje ikke i en posisjon til å argumentere for reglene (dog, jeg setter pris på at du forklarte litt). Riktignok blir det sikkert vanskelig å finne noen utenfor dommerkomitéen som kan gi en utfyllende forklaring. Så om reglene ikke forandres, kunne jeg i hvert fall gjerne tenke meg å høre hvorfor. Jeg skal se om jeg ikke får slengt meg med på møtet for å ta det direkte til kilden. Jeg trodde egentlig at jeg hadde gått glipp av det, men jeg ser at jeg fortsatt har sjansen. Takk for din tid, Gustav.
 
Takk!!!  Ville bare si at det virker at det mangler noe typer (Kölsch, steam beer) i resultatene til klasse C :)
 
Helt enig med deg Bjarke!
Det var veldig merkelig at det bare var Jorg som vant, når jeg vet at dere tre har brygget sammen hele tiden.
Håper styret og dommerkomitéen omgjør reglene fortest mulig, så dere kan være tre som drar til Grimstad i stedet for en.
Det hele koker vel ned til hjemmebrygger eller hjemmebryggere.
 
Produktinfo (altså ikke reklame ;-) :
Monkey Brews Primator blir tilgjengelig på følgende pol før jul en gang: Vika, Valken, Hamar, Sandnes, CC-Vest, Sandefjord og Valentinlyst.

Det er snakk om svært begrenset antall flasker på hvert sted.
 
Young skrev:
Produktinfo (altså ikke reklame ;-) :
Monkey Brews Primator blir tilgjengelig på følgende pol før jul en gang: Vika, Valken, Hamar, Sandnes, CC-Vest, Sandefjord og Valentinlyst.

Det er snakk om svært begrenset antall flasker på hvert sted.

:skitbra: :skitbra: :skitbra:

Edit: kommer du med mer produktinfo seinere, slik at man ikke går glipp av det? :)
 
Bjarte H skrev:
:skitbra: :skitbra: :skitbra:

Edit: kommer du med mer produktinfo seinere, slik at man ikke går glipp av det? :)

Hvis jeg tør ;-) Det er en syltynn grense mellom produktinfo og reklame. For å synliggjøre hvor lite partiet er, så får Vika flest flasker med sine 300 mens cc Vest får færrest med sine 60.
 
Young skrev:
Bjarte H skrev:
:skitbra: :skitbra: :skitbra:

Edit: kommer du med mer produktinfo seinere, slik at man ikke går glipp av det? :)

Hvis jeg tør ;-) Det er en syltynn grense mellom produktinfo og reklame. For å synliggjøre hvor lite partiet er, så får Vika flest flasker med sine 300 mens cc Vest får færrest med sine 60.

Ettersom dette ikkje er eit vanlig produkt, men eit produkt som er høgst relevant for dette forumet, og ikkje minst denne tråden, ser eg absolutt ingen problemer med å legge ut i alle fall datoen når den blir kjent.

Ola, som gjerne vil kjøpe :D
 
Jeg blir også strålende glad for en forhåndsvarsling.
For dyrt å stikke innom Vika og se etter den daglig, for det er alltid noe interessant der :)
 
loebrygg skrev:
Hva slags øl er dette Monkey Brews Primator snak om egentlig?

Vinnar av NM 2013.

Forøvrig: Det er ingen grunn til å "melde" seg på forhåndsvarsel av ølet i denne tråden. Nøgne Ø's kundeinformasjonsansvarlige kommer nok til å legge ut info om når NM 2013 ølet er på plass på polet.
 

Similar threads

J
Svar
0
Sett
344
Jørgen Olsen
J
E
Svar
0
Sett
278
Espen Vinnes
E
G
Svar
0
Sett
340
gustavfoseid
G
G
Svar
0
Sett
360
gustavfoseid
G
G
Svar
0
Sett
373
gustavfoseid
G
Tilbake
Topp