gustavf skrev:De siste skjemaene kommer i morgen. Litt kuk i komputeren.
ikke ukjent fenomen det der ;D
gustavf skrev:De siste skjemaene kommer i morgen. Litt kuk i komputeren.
Brede skrev:Får vi en komplett reaultatliste fra de forskjellige gruppene, slik som i fjor
https://spreadsheets.google.com/spr...dGRjTUItbjRmNW1lbWRnd3gtaEtmRlE&hl=en&gid=13
gustavf skrev:Semifinaleskjemaene ligger her:
http://www.pvv.org/~gustavf/nm2012/semi/
Dag skrev:Da er det vel på tide at noen lager (det finnes kanskje allerede tilgjengelig) et program/database hvor alle påmeldinger blir lagt inn. Dommerne logger seg på og fyller ut dommerskjemaer på skjerm. Da kan dommergruppene sitte hvor som helst i verden og dømme i vei. Resultatene kan være tilgjengelige to sekunder etter at man er ferdig, skjemaene kan publiseres elektronisk med et tastetrykk samt at dommerkommentarene vil bli leselige. Det siste punktet vil representere en klar forbedring bare der.
Hvis det ikke finnes, og ingen andre har tenkt å gjøre det, gjør jeg det. Jeg er programmerer og dessuten for tiden arbeidsledig...
Dag skrev:Da er det vel på tide at noen lager (det finnes kanskje allerede tilgjengelig) et program/database hvor alle påmeldinger blir lagt inn. Dommerne logger seg på og fyller ut dommerskjemaer på skjerm. Da kan dommergruppene sitte hvor som helst i verden og dømme i vei. Resultatene kan være tilgjengelige to sekunder etter at man er ferdig, skjemaene kan publiseres elektronisk med et tastetrykk samt at dommerkommentarene vil bli leselige. Det siste punktet vil representere en klar forbedring bare der.
Hvis det ikke finnes, og ingen andre har tenkt å gjøre det, gjør jeg det. Jeg er programmerer og dessuten for tiden arbeidsledig...
Er det rart jeg elsker dette forumet nesten like mye som kona og ungene? (i skrivende stund innlogget 9 dager, 9 timer og 9 minutter)Dag skrev:Da er det vel på tide at noen lager (det finnes kanskje allerede tilgjengelig) et program/database hvor alle påmeldinger blir lagt inn. Dommerne logger seg på og fyller ut dommerskjemaer på skjerm. Da kan dommergruppene sitte hvor som helst i verden og dømme i vei. Resultatene kan være tilgjengelige to sekunder etter at man er ferdig, skjemaene kan publiseres elektronisk med et tastetrykk samt at dommerkommentarene vil bli leselige. Det siste punktet vil representere en klar forbedring bare der.
Bjarte H skrev:Ligger det en oversikt over deltagernummer ute? Det er ofte interessant å lese konkurrerende øls bedømming i tillegg til bedømmingen av eget øl.
P-I Knutsen skrev:Bjarte H skrev:Ligger det en oversikt over deltagernummer ute? Det er ofte interessant å lese konkurrerende øls bedømming i tillegg til bedømmingen av eget øl.
Se post #82 i denne tråden, det er oversikt over alle som ligger på dropbox.