Rettelser i oppskrifter i boka "Ølbrygging fra hånd til munn"

Har dere fått relativt kjapt respons når dere tok kontakt med Kagge?
Sendt andre e-post litt over en uker siden og fortsatt ingen respons :confused:
 
Ja, jeg synes jeg har fått nokså kjapp respons der. Normalt har jeg fått svar samme dag evt. dagen etterpå. Unntaket var mailen jeg sendte 29. desember hvor jeg måtte vente helt til 2. januar på svar (nei, jeg er ikke misfornøyd, det var tross alt romjul/nyttår og sånt).
 
Ja, jeg synes jeg har fått nokså kjapp respons der. Normalt har jeg fått svar samme dag evt. dagen etterpå. Unntaket var mailen jeg sendte 29. desember hvor jeg måtte vente helt til 2. januar på svar (nei, jeg er ikke misfornøyd, det var tross alt romjul/nyttår og sånt).
Ok....takk for det.

Jeg skal prøve en gang til fra en annet e-post adresse....kanskje serveren dems er ikke så glad i min australsk e-post adressen (.com.au)!?
 
Jeg sendte mail til salg@kagge.no sent i går kveld. Fikk svar i morges, og ny bok er på vei (med forhåndsfrankert konvolutt for retur av kolofonsiden). Kjapt og bra av forlaget!
 
Bare litt litteraturkritikk.
Denne boken har kostet meg flere dagers bortkastet arbeid og en slump penger på dårlig og udrikkelig øl. Bokbål finner jeg vanligvis skremmende, med i dette tilfellet var det liflige flammer og en lettelse.
 
Nei, tror faktisk det var 3. utgave. Jeg fikk en lang liste med rettelser fra Kagge, og de har også publisert lister her. Likevel er det ennå feil, slik som i Villa Baseline Brown Ale.
 
Tilbake
Topp