Det kan være greit det. Men avhenger av pris. Vanlig pris på brukt fat er 700-800. Regulator og flaske maks 1000,-Takker. Fått tilbud nå om å kjøpe 4 brukte 19l cornelius, regulator og co2-flaske (med uvisst innhold igjen). Men klart, da kan du ikke bare ordne på den lokale europris. Litt mer kronglete enn en 12l med sodastream festet på, og, sånn for å ta med seg..
Ingenting å si på prisen, men…Prisen er god. 2500 kr. Med piknikran og greier.
Du hadde droppa det pga fylle co2 er stress?
Til den prisen hadde jeg kjøpt. Du kan eventuelt selge regulator og flaske, om du synes det blir for stort og styr med fylling. Nå kan du gjøre egen erfaring framfor å bestemme utfra hva andre mener.Prisen er god. 2500 kr. Med piknikran og greier.
Du hadde droppa det pga fylle co2 er stress?
Kan kjøpes billig på Aliexpress. Jeg arvet noen lurvete fat og tenkte at de ikke holder lenge. Et par ventiler ble byttet, samt pakninger. De duger veldig godt enda.Hvordan ser ventiler / pakninger?
eller fylle hos noen som "bare sier at neste gang må jeg teste"Hvor mye ryker man på for en testing, da?
Jeg betalte 1100 for trykktest og fylling av en 5 kg flaske i desember 2024 hos aktiv brannvern.Hvor mye ryker man på for en testing, da?
Det var ikke så ille. Dagene med kr 60 pr kilo for teknisk co2 er over.Jeg betalte 1100 for trykktest og fylling av en 5 kg flaske i desember 2024 hos aktiv brannvern.
5 år til neste gang og slipper innkjøp av x antall småflasker, for å sikre at man ikke går tom på uheldige tidspunkt.Det var ikke så ille. Dagene med kr 60 pr kilo for teknisk co2 er over.
Det var Brannvernservice i Ålesund da det eksisterte, før de skrudde opp prisen. Var 120 kr kiloen - som jeg klaga på hver gang, før de nå er blitt en del av Survitec.5 år til neste gang og slipper innkjøp av x antall småflasker, for å sikre at man ikke går tom på uheldige tidspunkt.
Hvor får du tak i gass til den prisen?