Hva er det de gjør når de trykktester som gjør at det koster 1100? Skulle tro det var en enklere prosess å trykkteste enn å fylle en flaske, så hvorfor koster det så mye?Jeg betalte 1100 for trykktest og fylling av en 5 kg flaske i desember 2024 hos aktiv brannvern.
de fyller den med vann, pumper opp trykket og ser om den utvider seg, tømmer for vann og tørker flaska, håper jeg da.Hva er det de gjør når de trykktester som gjør at det koster 1100? Skulle tro det var en enklere prosess å trykkteste enn å fylle en flaske, så hvorfor koster det så mye?
Ja, mer arbeid, men vann og tørking koster nesten ingenting, mens flytende co2 koster noe, så det er jo fortsatt litt merkelig.de fyller den med vann, pumper opp trykket og ser om den utvider seg, tømmer for vann og tørker flaska, håper jeg da.
noe mer arbeid enn bare å fylle med co2.
Her får du fire fulle og en som står i Sodastreameren til 500 kr. Det er billigHvor er det billigst å kjøpe Sodastream/CO2 flasker. Har 2, men trenger flere?
refill varierer, rusta og jula bruker være billigst, og av og til har de begge tilbud.Hvor er det billigst å kjøpe Sodastream/CO2 flasker. Har 2, men trenger flere?
Da sjekker jeg denne.Her får du fire fulle og en som står i Sodastreameren til 500 kr. Det er billig
![]()
Sodastream | FINN-torget
Sodastream maskin, to flasker og 4 ubrukte kullsyrepatroner+ 1 patron som str i maskinen.www.finn.no
Byggmax tar kr 179,- for en ny flaske a 425 gram, mens påfyll koster kr 40,-Hvor er det billigst å kjøpe Sodastream/CO2 flasker. Har 2, men trenger flere?
179 for flaska pluss påfyll 40 iflg ByggmaxByggmax tar kr 179,- for en ny flaske a 425 gram, mens påfyll koster kr 40,-
Det stemmer. Dårlig formulert.179 for flaska pluss påfyll 40 iflg Byggmax
I prisen ligger også 5 kg gass, og flasken fylles med vann for trykktest.Hva er det de gjør når de trykktester som gjør at det koster 1100? Skulle tro det var en enklere prosess å trykkteste enn å fylle en flaske, så hvorfor koster det så mye?