• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt RIMS-rør og Sestos PID selges. Begge med PT100-sensorer

Det har blitt litt endringer i bryggesystemet mitt, så jeg selger følgende da jeg ikke har bruk for det:

RIMS-rør:
Aldri brukt
Kjøpt inn deler og satt sammen selv. Bare skrudd lett sammen uten gjengeteip, så kjøper må teipe før bruk.
1/2" camlock på inn og ut.
PT100 sensor med quick disconnect.
Tri-clamp for enkel rengjøring og lufttørking
2000W element. Selve elementet er rustfritt stål, men basen er messing ser det ut som.

Pris: 900 kr

Sestos D1S PID med SSR og PT100-sensor:
Brukt noen få ganger
Strømkabler og sensor er koblet opp
PT100 sensor med 1/2" gjenger
25 ampere SSR
Står i en aluminiumsramme, men er ikke festet da frontplaten ble ødelagt når det skulle lages hull til PIDen. Bør monteres i noe annet da PID og SSR ligger løst.
Alt ble koblet opp av en elektriker for noen år siden, og når jeg byttet til aluminiumsramme koblet jeg én og én kabel for at det skulle bli korrekt. Likevel, kjøper er ansvarlig for å sjekke at det elektriske er korrekt og forsvarlig koblet før bruk.

Pris: 200 kr

Jeg sender mot at kjøper betaler frakt

I henhold til forumets regler skal alle bud komme i tråden, ikke på PM.
 

Vedlegg

  • PT1001.jpg
    PT1001.jpg
    135,9 KB · Sett: 98
  • RIMS1.jpg
    RIMS1.jpg
    159 KB · Sett: 98
  • RIMS2.jpg
    RIMS2.jpg
    115,8 KB · Sett: 94
  • RIMS3.jpg
    RIMS3.jpg
    139,6 KB · Sett: 90
  • RIMS4.jpg
    RIMS4.jpg
    134,3 KB · Sett: 92
  • RIMS5.jpg
    RIMS5.jpg
    345,7 KB · Sett: 93
  • Sestos1.jpg
    Sestos1.jpg
    77,8 KB · Sett: 90
Så dette blir egentlig plug and play kjøp om man tar alt?
Til en viss grad. Sensoren på RIMSen er ikke koblet til PIDen, men det er jo en smal sak å koble fra den andre PT100 som er koblet til PIDen nå. For å understreke, det er to PT100 sensorer her. En følger med PIDen, den andre RIMSen.
Så må man koble opp varmeelementet.
Jeg ville betraktet det som deler til RIMS og eventuelt en medfølgende PID. Skal du skaffe noe slikt selv så blir det mange eBay-kjøp og mye venting, til en litt høyere pris.
 
Regner med det går i boks! Men det er vel lov å by over meg om det skulle være ønskelig. Eller stakk jeg rett og slett av med seieren?

Editerte litt på teksten...
 
Sist redigert:
Er vel ikke helt innenfor å by mer når selger har akseptert...., selv om jeg hjerne kunne bydd opp litt....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp