Rims spørsmål

Driver og lager rims system og har følgende spm.


1. skal bruke et 2 kw(1kw+1kw) element til sirkelasjonsvarmer. har nå ei pumpe som gir 6.5 l i min. er det for lite?
2. holder det med og bruke 10mm(innv.) slanger fra tanker og pumpe?
3. må jeg ha falsk bunn eller kan jeg bruke kobber manifoild?
4. tenker også å bygge en motstrømskjøler. holder det med 5m vis jeg bruker 6,5l/min pumpa mi.
5. jeg skal pruke pid og har fått tak i pt100 sensorer. de så litt spinkle ut. kan de stå rett i vørter strømmen eller må de stå i ei føler lomme.
6. kan jeg bruke Tec 7 som tette masse i mesketanken der gjennomføringen er?

sånn, da har jeg fått lettet litt på trykket.
håper noen har gode svar til meg.

takk på forhånd!
 
Det kjem an på kva volum du tenker å brygge. 6,5l/min er ikkje mykje men det er sikkert nok til 20-25l brygg. Ein annan ting er at viss pumpa har ein fritt avgitt flow på 6,5l/min kan det vere at flowen blir lågare når du koblar til slangar, ventilar, RIMS-kolbe, sprinklarmanifold osv.

Det funkerar sikkert heilt fint med koparmanifold, men husk at denne bør kunne levere minst like mykje vørter som pumpa kan svelge unna, ellers vil pumpa kavitere. Så lenge du brukar nok rør, og tett nok med kutt i røra går det nok fint.

Tec7 har eg høyrt er OK, sjølv om eg personleg ville prøvd å holde meg mest nogeleg unna om eg kunne. Det er ikkje så lett å demontere ting som er limt fast ;)
Bruk "weldless" type koblingar.
 
Tilbake
Topp