Rokoberget Hjemmebrygg - rokobrygg.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

Vladimir

Norbrygg-medlem
Jeg håper det er innafor forumets regler å informere dere om dette :).

Vi har mangla bryggebutikk her på Hedmarken i en del år nå - så jeg bestemte meg å starte en. Etter mye jobb er nettbutikken vår åpen for kunder.

Alle som vil, er selvfølgelig hjertelig velkomne til å hente varene hjemme hos oss på Løten.

Enn så lenge kan vi tilby utvalg av base- og spesielmalt fra BestMalz og Crisp, tørrgjær fra Fermentis og Lallemand og flere forskjellige humletyper. Vi jobber med å utvide sortimentet, og få på plass noen interessante nisje-produkter.


dsc_32061.jpg
 
Sist redigert:
Gratulerer med butikk og lykke til. Ingen grunn til at folk på Hedmarken skal bestille andre steder når du tilbyr råvarer til konkurransedyktige priser.
 
Jeg håper det er innafor forumets regler å informere dere om dette :).

Vi har mangla bryggebutikk her på Hedmarken i en del år nå - så jeg bestemte meg å starte en. Etter mye jobb er nettbutikken vår åpen for kunder.

Alle som vil, er selvfølgelig hjertelig velkomne til å hente varene hjemme hos oss på Løten.

Enn så lenge kan vi tilby utvalg av base- og spesielmalt fra BestMalz og Crisp, tørrgjær fra Fermentis og Lallemand og flere forskjellige humletyper. Vi jobber med å utvide sortimentet, og få på plass noen interessante nisje-produkter.


Vis vedlegget 53544
Flott. Det betyr mye at råvarer er tilgjengelige innafor rimelig distanse - og at de selges av folk med gode kunnskaper:)!

Fin T-trøye. Kanskje kan tsjekkisk øl-merch være et sånt nisjeprodukt?
 
Jeg håper det er innafor forumets regler å informere dere om dette :).

Vi har mangla bryggebutikk her på Hedmarken i en del år nå - så jeg bestemte meg å starte en. Etter mye jobb er nettbutikken vår åpen for kunder.

Alle som vil, er selvfølgelig hjertelig velkomne til å hente varene hjemme hos oss på Løten.

Enn så lenge kan vi tilby utvalg av base- og spesielmalt fra BestMalz og Crisp, tørrgjær fra Fermentis og Lallemand og flere forskjellige humletyper. Vi jobber med å utvide sortimentet, og få på plass noen interessante nisje-produkter.


Vis vedlegget 53544
Veldig, veldig bra! Er det forresten noen som vet hvor jeg kan fulle kullsyre-flaska i strøket?
 
Flott. Det betyr mye at råvarer er tilgjengelige innafor rimelig distanse - og at de selges av folk med gode kunnskaper:)!

Fin T-trøye. Kanskje kan tsjekkisk øl-merch være et sånt nisjeprodukt?
Takk. Det kan hende det kommer litt øl-merch etterhvert:)
 
Du har ingen planer om noe DME i sortimentet? Evt. noe du skaffer på bestilling i forbindelse med andre kjøp? Det er ikke snakk om noen mengder for min del, men jeg bestiller en kg i ny og ne i forbindelse med startere.
 
Du har ingen planer om noe DME i sortimentet? Evt. noe du skaffer på bestilling i forbindelse med andre kjøp? Det er ikke snakk om noen mengder for min del, men jeg bestiller en kg i ny og ne i forbindelse med startere.
Det kan enkelt la seg gjøre:) Og jeg blir veldig takknemlig for alle sånne forslag.

Enn så lenge har jeg på lista DME og PBW/starsan.
 
Spalt humla er nå tilgjengelig i butikken. Håper dette blir til glede for alle fans av Lederer, og tysk pils generelt :beercheers: .

Jeg ble forelska i denne humla med en gang jeg åpna posen. Sterk og ubeskrivelig vakker aroma av tysk edelhumle i hele huset:)
Suverent! Detta har jeg venta på lenge. Så nå har jeg gjort mitt første kjøp hos deg:).
 
Når jeg bestilte Spalt, forventa jeg å ha den på lageret i mange uker/måneder fremover. Hvem skulle forvente dette? Det har gått bare 3 dager siden den ble tilgjengelig i nettbutikken, og lageret er allerede tomt. Tusen takk til dere alle - dette ga meg følelse at det var verdt det å starte nettbutikken i det hele tatt.

Jeg håper at humlepakkene har kommet frem helskinna. Jeg er helt OCD når det gjelder humle. Humla ligger alltid vakuumpakket i fryseren frem til den pakkes og forlates huset. Jeg dobbel- og trippelsjekker at forseglingene er OK før jeg sender pakkene. Hvis noen av dere mottar en pose som har sluppet inn luft (som @Jørgen O ), garanter jeg at det har skjedd under transport. Det er ganske ubehagelig for meg å ikke ha kontroll over hva som skjer med humla i posten, men de fleste pakkene er fremme ila. 24 timer. Skulle det oppstå noen problemer, bare ta kontakt med meg - så order vi alt :). Jeg jobber med en løsning for å kunne pakke inn neste batch mer profesjonelt og enda tryggere.

Til dere som ikke rakk å kjøpe Spalt/har lyst på mer:
Jeg skal alltid prøve å ha den på lageret, så lenge det lar seg gjøre. Den er tilgjengelig hos leverandør, så jeg bestiller mer ila. uka. Jeg venter dog et par-tre dager med bestillinga for å gi dere litt tid - har noen dere lyst på en annen tysk humle som ikke er tilgjengelig i Norge, er det stor sjanse for at jeg kan ta den inn - f.eks Diamant, Rottenburger Spät m.m.. I så fall bare si ifra, så bestiller jeg den i samme slengen.

Jeg har forresten 5-6 poser med Spalt liggende igjen. Jeg tar vare på dem, slik at jeg har en erstatning i tilfelle en pakke blir ødelagt i posten e.l. Hvis alt går bra, blir disse tilgjengelige snart:)
 
Kanskje humleimport herfra kan være noe du kan få til?

Fant denne via omtale på det amerikanske low oxygen -forumet for et par år siden.
Noen der hevdet å ha fått tak i Saaz av overlegen kvalitet herfra. Jeg gjorde et forsøk på å handle men det strandet. De har visst bare humle i innhøstningssesongen så det kan hende toget har gått fra i år.

 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp