Romeriksmesterskap 2016

Kan hvem som helst delta, eller må man være lokale?

Og, jeg ser det bedømmes ut fra norbryggs typedefinisjoner, men at det konkurreres (også?) i åpen klasse? Vil det si at man kan konkurrere med et brygg som er utenfor typedefinisjonen?
 
Kan hvem som helst delta, eller må man være lokale?

Og, jeg ser det bedømmes ut fra norbryggs typedefinisjoner, men at det konkurreres (også?) i åpen klasse? Vil det si at man kan konkurrere med et brygg som er utenfor typedefinisjonen?

Beklager sein tilbakemelding, Tapatalk app rotet litt. Man må være bosatt på Romerike, og åpen klasse vi si alle Norbryggs typedefinisjoner.
 
Tusen takk for kjempe artig arrangement i går til alle som deltok! Det var 2 innledende flighter parallellt, og en finale flight. I finale flighten var Amundsen Bryggeri ved Tom Øimo og Nurum bryggeri ved Erik J Karlsen Eid med som gjestedommere. Alle runder ble dømt av Norbrygg og Nedre Romerike bryggerlaug. Dømmingen ble vektlagt mot Norbrygg dommerne sine poenger.

Stor takk til Bryggeland og Bryggselv for samarbeid og sponsing!

1pl. Harald Berge - Bayer
2pl. Jørgen Jansson - Milkstout
3pl. Trond Dahlsveen - Am. Brownale

Gratulerer!

Dommerskjemaer blir scannet og lagt ut ila uken.
 
Veldig generøst at dere aksepterte dommere og sponsorer som ikke holder til på Romerike! [emoji57]
 
Takk for kommentaren.... Grunnen til at det kun var lokale Romerikinger som fikk delta, var siden denne konkurransen ble bestemt for kort tid siden, og vi ikke hadde logistikken til å kjøre denne noe større. Dette er første gang vi har arrangert dette, og vi så at apparatet rundt ikke hadde klart å logistere noe særlig mere enn det som ble påmeldt.
Vi så at dette ble en suksess, og vi har planer om å arrangere dette neste år. Vi ser på å utvide dette, og har tenkt til å høre med Norbrygg om råd først, og Blaker Skanse om når/hvor osv.
Alle parter hadde en tilknytning til Romerike..
 
Plassering i finalen:
1. PBKXV
2. RZOSX
3. TBHIX
4. JZRMB (delt 4 plass)
4. DCMHS (delt 4 plass)
5. DGMHY
6. MBWZP

Dommerskjema vil bli lagt ut ila morgendagen, etter scannejobben er utført.

Takk til alle deltagere for innsendelse!
 
Pga for store filer får jeg ikke lastet opp filene her.. trenger litt mere jobb.. men hvis du ønsker skjema nå, send meg en e-post med deltagernummer, så sender jeg over. Skjema er delt opp i mørke og lyse ale. Johnpetter (a) gmail.com
 
Tilbake
Topp