• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Saflager W-34/70 10 pack for 330, Hallertau og East Kent Goldings for 200 kr/kg

Supert tiltak! Tar også gjerne en 10-pack med US-05. Må sendes til Tromsø. Sender deg en mail med adresse :)
 
Et ikke direkte urelatert spørsmål: Hvor lang holdbarhet har tørrgjær?


EDIT: 24 mnd etter prod.dato iflg Fermentis.


HansKr
 
Ca 1 år :) Er jo det som er så kjekt

EDIT: Totalholdbarheten er som Hans sier på 24 mnd. Ofte er det som man får i butikken holdbart i et til halvannet år. Det jeg hadde i gryta igår var rundt et år på
Jeg har fått beskjed om minium et år på denne bestillingen
 
Wow!

Dette er jo ett svinaktig bra tilbud!!

Dette gjør jo at jeg kan kjøre dobbeldose til prisen av en! Endelig fornuftig pris på dette!

Jeg skriver meg opp på minst 3 stk ti packs av us-05 i første omgang!

PM sendt!
 
Så, en kjapp oppsummering viser at jeg har 5 tipakninger med US-05 og 9 tipakninger med S-04 igjen før jeg må lukke boka intill videre på gjæren.

Godt mulig seg kjører en liknende runde med Saflager S-23 etter at jeg er i mål med disse!
 
Hvis det er så at du må kjøpe 10 av hver 10-pack, kan jeg godt ta 20x05 istedet for 10x us-05 og 10x s-04.
Hvis det er enklere.
 
Jeg vil gjerne ha en tipak med US-05, henter i oslo etter avtale.  Skulle det være interesse for Saflager W-34/70 vil jeg gjerne ha en tipack der også :)
 
Tim skrev:
Hvis det er så at du må kjøpe 10 av hver 10-pack, kan jeg godt ta 20x05 istedet for 10x us-05 og 10x s-04.
Hvis det er enklere.

Spiller ingen trille :) Jeg får de i kasse med 152 stk i. Har bare valgt å dele de opp i tipakninger siden det slo meg som en grei mengde konsum & orgemessig.
Men takk for villigheten til fleksibilitet :)
 
Tilbake
Topp