• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Saflager W-34/70 10 pack for 330, Hallertau og East Kent Goldings for 200 kr/kg

Er ikke pris for vare og transport for 2 x 5 pakker 383 kr + 2x behandlingsgebyr på 129 m.a.o 641 kr. Eller er jeg heelt på jordet hær? :attevar:
 
Hei. Har linket til feil Ebay side :roedme: Fikk 10 pakker for litt under 200 kr og transport kom på 80 kr. men det er 4 mnd siden.
 
Torga skrev:
Er ikke pris for vare og transport for 2 x 5 pakker 383 kr + 2x behandlingsgebyr på 129 m.a.o 641 kr. Eller er jeg heelt på jordet hær? :attevar:

Jupp!  Så lenge varen koster under kr 200 betaler man ingenting i gebyrer, avgifter etc.    Så en vare kan koster feks kr 190.- + kr 201.- i frakt og alikevel komme under tollgrensen og gebyrer. 
Men i det varen koster 201.- og frakt feks er inkludert så ryker man på mva og fortollingsgebyrer.

Dette begynner å bli veldig offtopic. Vi burde kanskje få lagd en sticky med en Toll faq ?
 
For å spore tråden tilbake litt igjen så kan har jeg lagt ut et føler hos dem som allerede har bestilt, på interesse for Saflager W-34/70 " Weihestephan". Disse koster mer å få tak i så det blir 330 for en tipakning. Har ni pakker igjen for at det skal være interesant å gjennomføre  :)

Har fremdeles 3 tipakk med Safale S-04 igjen

Så er det også litt humle. Jeg kommer til å kjøpe endel forskjellige 5-kilos pakker med T90 pellets fra 2012. Trenger ikke alt selv, og nå står det igjen 3 kilo Hallertau Herbrucker og 3 kilo East Kent Goldings som ikke er spoken for :) Pakker om med vakum i 1-kilos pakker. 200kr/kg
 
Tror faktisk du fikk en skrivefeil i den posten.
Sjekk 240 for 20...  ;D

Sent from my Galaxy Tab 2 using Tapatalk 2 HD
 
Sånn!

Da har jeg kommet hjem og fått pakket alle bestillingene til de som har betalt. Tar turen på posten imorgen for å postlegge. Om de som har bestilt pakke får trackingsyke så skal jeg alltids klare å hoste opp et kollinr :)

De som har bestilt henting i Oslo kan bare ta kontakt på mail eller mobil (sjekk tidligere mails for nr) for å avtale henting på Sogn i Oslo.

Da skal jeg slenge meg på sofaen og nyte et glass hjemmelaget Belgisk Pale Ale etter oppskrift fra Jamil Zainasheff, Skål!
 
Tilbake
Topp