• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Salg av komplett bryggeri i Kristiansand - Veldig mye bra kvalitetsutstyr

oydna

 
Hei,

Småbarnslivet har innhetet meg og jeg selger unna alt mitt bryggeutstyr. I første omgang ønsker jeg ikke å sende, og vil kun selge til folk i nærområdet som kan komme å se på utstyret og hente det. Det som evt ikke blir solgt vil jeg vurdere å sende senere :)

Det er mye bra utstyr her, og mange godbiter:)

Legger ved regneark med utstyr og priser.

Ta kontakt ved spørsmål :)
 

Vedlegg

  • brygg.xlsx
    11,2 KB · Sett: 890
Hvis du av en eller annen grunn skulle brenne inne med march pumpa og perlic kranene (og shanks) så stiller jeg meg i kø :)
 
Hei,

Maltmølla har jeg solgt tidligere. Gassbrenneren og fatene er nå solgt. Ellers er det interesse for endel ting, men jeg ser det ikke som solgt før noen har vært å hentet det :)

Søren
 
Utrolig mye jeg ikke engang vet hva er her. Men skulle det være noen fat som ikke blir hentet så kjøper jeg gjerne og henter og betaler innen en time ;D
 
Hei,

Skal prøve å forklare hva det litt mer unkovensjonelle er :)

Stir plate er magnetrører til bruk for dyrking av gjær (starter): http://nickrace.net/2010/08/brewers-hardware-stir-plate-review/
DS18B20 er temperaturfølere for de som bygger eget styresystem (f.eks. med Arduino). De jeg selger er med probe i ulik lengde.

PT100 sensorerer er også for de som bygger eget styresystem, men da gjerne PLS basert.

MA885 er er digitalt refractometer som betyr at man kan sjekke sukkerinnholdet underveis i brygget.

SSR er Solid State Releer man bruker når man bygger eget styresystem. Disse elektriske releene kan man skru av/på fort, og på den måten regulere effekten trinnløst.

HH804 er nøyaktig håndholdt termometer beregnet for profesjonell bruk. Den kommer med en nøyaktig probe på ca 40-50cm.

Coleman Xtreme er kjølebokser er ulike størrelser, de brukes til mesking og HLT. Det er forøvrig veldig bra bosker som brukes mye til brygging.

Hop Stopperen er laget til kjelen, den monteres inne i kjelen og gjør at humle (både pellets/blomst) ikke følger med når man tapper av eller resirkulerer.

Tri-Clamp er hurtikoblinger i rustfritt som er beregnet for næringsmidler ( de er enkle å rengjøre/sanitere)

CPC er også hurtigkoblinger, men i næringsmiddel-plastikk.

Som dere skjønner har jeg vært opptatt av utstyr :) Bare spør om det er noe mer som er uklart :)
 
Jeg tar gjerne den magnetrøreren vis den er grei. Du vil ha 300-' for den ser jeg.

Edith: hvis du har en slik magnetdings til å ha oppi suppa tar jeg den og...
 
Beklager det blir litt rot i svar på PM, hvem jeg har lovet hva til osv. Det er veldig mange henvendelser, og jeg har ikke hatt den beste prosessen for salg av så mye på en gang :)
 
Waltz skrev:
Om du sender tar jeg gjerne 70 qt boksen.

Hvis jeg ikke får solgt lokalt, så kan jeg prøve å sende. De er jo relativt store, så må sjekke opp med porto og slikt :)
 
Det har vært stor interesse, og jeg synes det er morro at ustyret kan brukes videre av hyggelige hjemmebryggere :)

Jeg legger ut oppdatert liste med det som igjen. Har lagt inn et par nye ting, og justert noen priser ned :)
 

Vedlegg

  • bryggv2.xlsx
    10 KB · Sett: 158
Tilbake
Topp