Hei, noen som vet hva utfallet ble ang lovendringen om salg av øl fra gårder? Vet det ble endret for sterkere cider og vin, men har ikke funnet noe om øl. Hva er isåfall regelverket?
Hei, noen som vet hva utfallet ble ang lovendringen om salg av øl fra gårder? Vet det ble endret for sterkere cider og vin, men har ikke funnet noe om øl. Hva er isåfall regelverket?
Beklager på forhånd til TS at jeg knabber tråden, men jeg lurer litt på noe i samme gaten. Det sies at det skal være letter å få selge sitt hjemmebrygg dersom man har noe annet å tilby ved siden av.
Jeg er golfentusiast og bor på et nedlagt gårdsbruk. Hva er muligheten for å få lov til å selge egenprodusert øl dersom jeg f.eks. hadde startet en drivingrange og solgt mitt brygg på den ved diverse tilstelninger, som f.eks. utdrikningslag/bursdager o.l?...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.