Samles for å teste usmaker i øl?

Acetaldehyd? Diacetyl? Banan? Papp? Norbrygg har standard smakesett som kan brukes for å lære seg om usmaker i øl. Samles dere 8 Norbrygg-medlemmer kan dere få et sett og gjennomføre kurs i usmaker. Send mail til domkom@norbrygg.no hvis dere vil ha kurs.

Har prøvd å være med på dette tidligere men mislyktes. Flere i Trøndelag som vil treffes og bli med på noe slikt?
 
Interesert, forbehold om pris og tidspunt

Det står at vi får settet om vi stiller med minimum 8 registrerte norbrygg medlemmer. Det bør vi klare. Tidspunkt kan vi bestemme sammen når vi er blitt 8 påmeldte? Lokasjon er vel sikkert ikke usannsynlig Trondheim?
 
Flott... Jeg sender en forespørsel til dommerkomiteen om å få tilsendt prøver. Noen som allerede har forslag til samlingssted?
 
Jeg kan godt tenke meg å være med dersom det passer med tidspunktet

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
 
Da ser det ut til at denne samlinga blir noe av, og starten på noe vi håper blir både populært for å lære seg mer om øl og for å forbedre sine egne øl.

Lykke til!
 
Da har jeg trolig fikset lokalet. Får svar iløpet av morgendagen. Jeg kommer med dato straks dette er klart. Har også mottatt "usmaksprøvene"
så det er ikke lenge til vi kan gjennomføre dette.
 
Vi er 11 stykker foreløpig og settene ser ut til å være designet for opptil 14 personer. Så det er fortsatt plass :) Jeg fikk dessverre ikke avtalt lokalet i dag slik som planlagt. Prøver igjen i morgen!
 
Tilbake
Topp