Sette vin - ny smak (tips til essens?)

Hei, jeg og en kompis har begynt å sette europris vin.. Men tenkte å prøve litt andre smaker enn det europris har.
Det som mesteparten av europris smakene har til felles, er at det er så og si samme frukt oppi, det er kun essensen som endrer fargen og smaken.
Så tenkte å kjøpe inn en random smak, og prøve å få tak i en annen essens.

Det vi tenkte kunne være bra, var mangovin. Hva tror dere om det? Og hvor får vi tak i slik en essens til rimelig pris? Eventuelt tips til andre smaker?
Og hvor mye essens trenger vi ca. for 23L vin? Må vel bare prøve oss litt frem og smake innimellom?

Takk på forhånd! :)
 
Hei og velkommen til forumet.

Dette er et forum for ølbrygging, så spørsmål om vinlegging kan bli litt vanskelig å få svar på ;)
Vil anbefale deg å søke etter et vin forum, feks vinlegging.net

Lykke til :biersmile:
 
Jens K skrev:
Hei og velkommen til forumet.

Dette er et forum for ølbrygging, så spørsmål om vinlegging kan bli litt vanskelig å få svar på ;)
Vil anbefale deg å søke etter et vin forum, feks vinlegging.net

Lykke til :biersmile:

Takk for det!

Oi, trodde det var både øl og vin på dette forumet, da beklager jeg..
Finner ingen andre aktive vin forum.. Ser ut som det er null aktivitet..
 
Det er folk som sysler med både øl og vin her, så det er ikke umulig at du får svar. Jeg har dog ikke leflet noe med vin.
 
glennrlie skrev:
Det er folk som sysler med både øl og vin her, så det er ikke umulig at du får svar. Jeg har dog ikke leflet noe med vin.
Ja, det var det jeg håpet på nå, ettersom det er ikke så mange andre aktive forum der ute ser det ut som..

Får bare vente og se!
 
Tilbake
Topp